تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدي تارتار: با انگيزه زيادي نيم فصل دوم را شروع مي‌كنيم
سرمربي جديد تيم فوتبال داماش معتقد است كه تيمش مي‌تواند از عدم نتيجه‌گيري نفت آبادان در خانه كمال استفاده را ببرد و اولين پيروزي در نيم فصل دوم دست پيدا كند.

مهدي تارتار در آستانه آغاز نيم فصل دوم ليگ برتر يازدهم گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: بازيكنان ما بسيار با انگيزه كار مي‌كنند و افشين ناظمي، خداداد و سجادي نيز براي تيم بسيار زحمت مي‌كشند كه از آن‌ها تشكر مي‌كنم.

وي در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش براي آغاز نيم فصل دوم آماده هستند، افزود: بازيكنان ما براي بازي با نفت آبادان هيچ مشكلي ندارند. در تيم ما تنها محمد غلامي مصدوم و جهانگير عسگري محروم هستند، اما بازيكنان جانشين آن‌ها مي‌توانند جاي آن‌ها را پر كنند.

تارتار درباره دستيارانش در داماش هم گفت: عليرضا پورمند كه در راه‌آهن هم به من كمك مي‌كرد به كادر فني اضافه شده است و ناظمي به عنوان دستيار، خداداد به عنوان بدنساز و سجادي به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها همچنان در تيم باقي مانده‌اند.

سرمربي جديد تيم فوتبال داماش همچنين درباره اولين حريف تيمش در نيم فصل دوم خاطر نشان كرد: نفت آبادان در نيم فصل اول نتايج عجيبي كسب كرده است. اين تيم يك بار در خانه چهار گل مي‌خورد و يك بار در تهران استقلال را شكست مي‌دهد. به هر حال اين تيم بر خلاف سال‌هاي گذشته در خانه خود نتايج خوبي نگرفته است و ما سعي مي‌كنيم اين فرصت كمال استفاده را ببريم و سه امتياز اين بازي را بگيريم.
:
:
:
آخرین اخبار