تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ميثاقيان: اعصابم خراب است!
سرمربي تيم فوتبال دسته اولي آلومينيوم هرمزگان گفت: شرايط سختي داريم و اعصابم خراب است.
اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص عدم حضور بازیکنان آلومینیوم هرمزگان در تمرینات گفت: بازیکنان اعلام کرده‌اند به علت عدم پرداخت مطالباتشان در تمرینات حاضر نمی‌شوند. من هم اعصابم خراب است! در این 5، 6 ماه بارها با بازیکنان صحبت کردم که به تمرین بازگردند.

وی ادامه داد: تیم بسیار خوبی داریم. اگر مشکلات مالی گریبانگیر ما نمی‌شد در این فصل همه بازی‌ها را می‌بردیم و هم‌اکنون 39 امتیاز می‌داشتیم. شرایط سختی در تیم وجود دارد و فکر کنم سخت‌ترین دوران مربیگری خود را تجربه می‌کنم.

میثاقیان افزود: در فوتبال حرفه‌ای مسائل مالی تاثیرگذار است. زمانی که بازیکن پولش را نگیرد، انگیزه بازی ندارد. دنیزلی هم برای پول و هم موفقیت آمد. اول پولش را گرفت و بعد برای موفقیت تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین قرارداد در تیمش 200 میلیون است، تصریح کرد: بازیکنان تیمم تاکنون با انگیزه در بازی‌ها حاضر شدند، اما هم‌اکنون نگران هستند و دنبال پول خود هستند. از تمام مسئولان خواهش می‌کنم به تیم کمک کنند و اگر نمی‌خواهند این کار را انجام دهند به بازیکنان بگویند که به خانه‌شان بروند.
 
میثاقیان درباره ماندن خود یادآور شد: با عشق و علاقه به هرمزگان آمدم. من مشکلی ندارم، زمانی که بازیکنان در تمرین حاضر نمی‌شوند نمی‌توانم کاری کنم. برای پول خود را نمی‌فروشم. اگر از جایی خوشم بیاید سرم را هم می‌دهم.
:
:
:
آخرین اخبار