تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک:
طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک اجرا می‌شود
شهردار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه رضایت مندی عمومی طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک اجرا می‌شود
شهردار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه رضایت مندی عمومی طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک اجرا می‌شود.

محمد رضا پاپی اظهار داشت: باوجود کمبود منابع مالی و بدهی انباشته شهرداری اندیمشک، امسال و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، خدمات گسترده‌ای در حوزه عمران و زیبا سازی شهری اندیمشک طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، عملیات بهسازی و زیبا سازی جاده کمربندی شرق اندیمشک بوده که از میدان جانبازان تا میدان بسیج، عملیات احداث بلوار، کنار گذر و اصلاح سیستم روشنایی و توسعه فضای سبز در آن اجرا می‌شود.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: یکی دیگر از طرح‌های عمرانی شهرداری اندیمشک در این حوزه، عملیات بهسازی کوی امیر بوده که با اجرای آن، طرح آسفالت، توسعه فضای سبز، جدول گذاری معابر آن توسط شهرداری اندیمشک طراحی و به اجرا می‌رسد که عملیات اجرایی این طرح نیز در شهرستان، آغاز شده است.

وی گفت: هم چنین با هدف توسعه خدمات شهری، عملیات بهسازی کوی صنایع واقع در پشت پارک زیتون و در مجاورت پارک شهدای هفتم تیر ماه اندیمشک آغاز و با اجرای آن، منطقه مذکور آسفالت و جدول گذاری شده و واحدهای صنعتی موجود در بخش مرکزی اندیمشک پس از افتتاح آن به محل جدید نقل مکان می‌کنند که عملیات اجرایی این طرح نیز در شهرستان، آغاز شده است.

پاپی بیان کرد: هم چنین، احداث یک پارک و فضای سبز در رو به روی هتل بزرگ اندیمشک نیز در دستور کار قرار گرفته است که عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز و شاهد گسترش شاخص‌های فضای سبز این منطقه از شهرستان نیز خواهیم بود.

وی افزود: بیش از این نیز،  پارک  72 تن اندیمشک در مساحت 2 هکتار شامل چهار هزار متر کف پوش، سه هزار متر جدول گذاری، 15 هزار متر فضای سبز و پیش بینی احداث آب نمای موزیکال  و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در درزین خانه سابق اندیمشک به بهره برداری رسیده است.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: هم چین با هدف گسترش خدمات و تسهیل نیازهای شهرداری اندیمشک سیستم جامع شهرسازی و نوسازی شهرداری اندیمشک با پیش بینی ارائه خدمات در 13 محور و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال طراحی و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت:  عملیات آسفالت معابر شهری اندیمشک نیز، با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در دست اجرا است و به زودی شاهد تکمیل آسفالت خیابان انقلاب در این زمینه خواهیم بود و پس از آن خیابان‌های مرکزی بازار و خیابان شهید رشیدی  (سد دز) نیز آسفالت می‌شوند.

پاپی عنوان کرد:  سال گذشته نیز، اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر شهری اندیمشک اختصاص یافت و معابر فاقد آسفالت بخش مرکزی اندیمشک نیز با اجرای آن تحت پوشش آسفالت قرار گرفت.

وی افزود: هم چنین و با پیگیری‌های صورت گرفته، بلوار جاده ارتباطی حد فاصل میدان شهید بهشتی تا میدان بسیج اندیمشک بهسازی و جدول موجود در این منطقه شهری اصلاح شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار