تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برهانی: به سپاهان خوب گل می زنم/ مقابل همین مهدی رحمتی هت‌تریک کردم
فکر می‌کنم از زمانی که در لیگ برتر بازی می‌کنم از لحاظ گلزنی آمار خوبی داشته‌ام و همیشه مقابل سپاهان خوب گلزنی کرده‌ام. حتی زمانی که در پاس تهران بازی می‌کردم.

http://u.goal.com/152800/152883hp2.jpg

آرش برهانی مهاجم استقلال که دومین گلزن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود به احتمال فراوان در بازی حساس با سپاهان در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت.برهانی که در بازی با شهرداری یاسوج موفق به گلزنی نشد، برای این بازی انگیزه‌های زیادی دارد. او در مورد شرایط خودش می‌گوید: «نسبت به بازی قبلی مقابل شهرداری یاسوج وضعیت بهتری دارم. ما در آن مسابقه مدتی بود که از شرایط بازی دور بودیم ولی حالا من و تمامی بازیکنان شرایط مناسبی داریم و آماده این مسابقه هستیم.»
برهانی در پاسخ به این سوال که آیا در سال‌های اخیر از لحاظ گلزنی آمار موفقی مقابل سپاهان داشتی به قانون می گوید: «فکر می‌کنم از زمانی که در لیگ برتر بازی می‌کنم از لحاظ گلزنی آمار خوبی داشته‌ام و همیشه مقابل سپاهان خوب گلزنی کرده‌ام. حتی زمانی که در پاس تهران بازی می‌کردم در یک بازی هت‌تریک کردم و سه گل به همین سیدمهدی رحمتی زدم که الان دروازه‌بان ما است.»

از برهانی در مورد بازی روز جمعه مقابل سپاهان سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «به نظر من این یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال خواهد بود چرا که سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و از زمانی که کادرفنی این تیم تغییر کرده است نتایج خوبی گرفته‌اند. اگر آنها این بازی ببرند وضعیت خیلی سخت خواهد شد ولی اگر ما ببریم با سپاهان 9 امتیاز اختلاف خواهیم پیدا کرد. این موضوع از لحاظ روحی روانی کمک زیادی به ما خواهد کرد و می‌توانیم در هفته‌های آینده با آرامش و اطمینان بیشتری بازی کنیم.»

:
:
:
آخرین اخبار