تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
اعتبارات شهرستان شادگان کافی نیست
فرماندار شادگان گفت: اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان با توجه به وضعیت عمرانی شادگان کافی نیست
فرماندار شادگان گفت: اعتبارات اختصاص داده شده به این شهرستان با توجه به وضعیت عمرانی شادگان کافی نیست.

بهروز فرج‌الهی اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که دارای کد اعتباری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستند، حدود 23 میلیارد تومان کسری بودجه وجود دارد.

وی افزود: در سال 95، حدود 351 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی سرمایه‌ای استان، نفت و ماده 180 برای اجرا و تکمیل 100 پروژه این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرج‌الهی تصریح کرد: اعتبارات تخصیص یافته به شادگان مجموعاً شامل 17 بخش است که بیشترین اعتبار در نظر گرفته شده مربوط به بخش عمران شهری و روستایی است و در این زمینه حدود 81 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده، مبلغ 194 میلیارد و 373 میلیون ریال مربوط به منابع نفت و استانی و مبلغ 157 میلیارد و 219 میلیون ریال مربوط به اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری (ماده 180) است که امیدواریم این اعتبارات منجر به توسعه شادگان شوند.

فرج‌الهی خاطرنشان کرد: اعتبارات ابلاغ شده جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان اعم از احداث مدارس، مسکن، عمران شهری و روستایی، صنعت و معدن، تربیت بدنی، فرهنگی، حمل و نقل، محیط زیست و ... هزینه می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار