تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۶۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان خبرداد:
استخدام در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان
متقاضیان استخدام در این کارخانه از 3 مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در آزمون استخدامی کارخانه ثبت‌نام کنند
مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: متقاضیان استخدام در این کارخانه از 3 مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در آزمون استخدامی کارخانه ثبت‌نام کنند.

سیدعباس حسینی اظهار کرد: با توجه به این‌که در مراحل انتهایی ساخت کارخانه قرار داریم، برنامه‌ریزی‌هایی برای جذب نیرو انجام شده است و برای آنکه در جذب نیرو رعایت عدالت انجام شود، آزمونی با کمک سازمان سنجش برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با کمک سازمان سنجش برگزار می‌شود تا افراد جذب شده از میان نیروهای متعهد و متخصص باشند و اعتماد عمومی نیز به جذب نیروها جلب شود.

حسینی تصریح کرد: نیروهای جذب شده فقط از شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل خواهند بود. و جوانان این مناطق می‌توانند در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان مشغول به کار شوند.

وی گفت: جذب افراد در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند از 3 مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

حسینی ادامه داد: کسانی جذب می‌شوند، باید حداقل‌های علمی را داشته باشند و سپس از میان آن‌ها افراد توانمند انتخاب شوند و ثبت‌نام این آزمون به صورت اینترنتی بوده و از تاریخ 3 مهرماه به مدت 10 روز و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور انجام می‌شود.

مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هدف از سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه اجتماعی است. و تمام تلاش‌ها انجام می‌شود تا اشتغال ایجاد شده در اختیار بومیان این شهرستان قرار بگیرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
چرا درمورد رشته های مورد نیاز حرفی زده نمیشه؟ یعنی همه رشته ها مورد نیازه؟؟؟
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
1
0
آزمون همش کشکه،اونایی که قراره استخدام بشن الان کارای استخدامشون روانجام دادن تموم وفقط منتظرن بعدازاعلام نتایج آزمون سوری برن سرکار.
:
:
:
آخرین اخبار