تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارشنبه؛
105 هزار کلاس اولی در خوزستان به مدرسه می‌روند
105 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در استان، 31 شهریورماه پس از جشن شکوفه‌ها وارد کلاس درس می‌شوند
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: 105 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در استان، 31 شهریورماه پس از جشن شکوفه‌ها وارد کلاس درس می‌شوند.

محمد تقی‌زاده اظهار کرد: جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی برای 105 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان، چهارشنبه 31 شهریورماه برگزار و از همان روز کلاس‌های درس این دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برای دیگر پایه‌ها و مقاطع را سوم شهریورماه، هم‌زمان با سراسر کشور اعلام کرد و با بیان این‌که تعداد دانش‌آموزان کلاس اول در خوزستان نسبت به سال گذشته حدود 2 هزار نفر کاهش پیدا کرده است، افزود: این دانش‌آموزان در حدود چهار هزار مدرسه در استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان تأکید کرد: خانواده‌های این دانش‌آموزان باید ارتباط مستمر و فعالی با مدرسه داشته باشند تا در جریان مسائل تربیتی، چالش‌ها و کمبودهای فرزندان خود قرار بگیرند؛ فرمانداران، شهرداران و ... نیز باید موضوع تعلیم و تربیت را اولویت اول منطقه بدانند و نگاه ویژه‌ای به مدارس داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کار تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس در روزهای پایانی خود قرار دارد؛ البته هنوز مدارسی در استان وجود دارند که نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند و در صورت تأمین منابع مالی این مدارس نیز بهسازی خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار