تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین 33 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در هندیجان
بهروز فرج اللهی، فرماندار هدیجانفرماندار هندیجان از تعیین 33 شعب اخذ رأی برای انتخابات نهمین دوره مجلس به‌صورت ثابت و سیار در شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس از هندیجان بهروز فرج‌الهی صبح امروز در نخستین جلسه هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرس نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم باید برای برقرار کردن فضایی آرام در مناطق تلاش کرد.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: با انتخاب هیئت‌های اجرایی و نظارت در شهرستان و طبق جدول زمان‌بندی انتخابات، کار اجرایی آن با همکاری و تعامل هر چه بیشتر این هیئت به خوبی پیش می‌رود.
وی اضافه کرد: در این راستا تعداد 33 شعب برای شهر، بخش مرکزی و بخش فرعی چم‌خلف عیسی تعیین شده که امیدواریم با حضور حداکثری مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه‌تر از دوره‌های پیش باشیم.
فرج‌الهی خاطرنشان کرد: مطمئناً حضور پرشور مردم برگ زرینی دیگر در تاریخ انتخابات رقم خواهد زد.
وی ادامه داد: همچنین با تصمیمات اتخاذ شده تعداد 12 صندوق به‌صورت سیار و 21 صندوق ثابت برای این دوره انتخابات تدارک دیده شده است.
فرماندار هندیجان با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عنوان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در طرفداری از نامزدهای انتخاباتی کاملاً بی‌طرف بوده و پرسنل خود را محیط کار به آرام کردن فضا تشویق کنند.
وی بیان کرد: تعامل هر چه بیشتر مدیران نهادها و سازمان‌های شهرستان با شهروندان می‌تواند منجر به پیشبرد مضاعف اهداف درون و برون سازمانی در شهرستان شود.
در پایان این جلسه "محمود عسکری" به‌ سمت مسئول حراست فرمانداری هندیجان و " ایاد مطوری" نیز به سمت مسئول سیاسی ‌ـ انتظامی فرمانداری این شهرستان منسوب شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
0
سلام علیکم- لطف کنیددرموردآقای عسکری تحقیقات بیشتری داشته باشیدچراکه سمت حراست خیلی مهم است.
:
:
:
آخرین اخبار