تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در 127 شعبه اخذ رأی، 128 هزار بهبهانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند
فرماندار بهبهان گفت: در انتخابات پیش‌رو، بالغ بر 128 هزار بهبهانی واجد شرایط رأی بوده و در 127 شعبه اخذ رأی، آرای خود را به صندوق‎ها می‌اندازند.

به گزارش  فارس از بهبهان فرهاد باذلی محبوب صبح امروز در نخستین جلسه هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرس نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با استناد به آمار جمعیتی نفوس و مسکن سال جاری، تعداد واجدان شرایط رأی در انتخابات پیش رو در بهبهان را بالغ بر 128 هزار و 215 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: متولیان امر برگزاری انتخابات و کاندیداها باید سعی کنند تا با فراهم کردن فضایی آرام و صمیمی، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را به وجود آوردند.
وی با مطلوب خواندن روند اجرایی مراحل انتخابات در بهبهان و بخش‎های تابع، به تعیین شعب اخذ رأی اشاره کرد و افزود: باید سعی شود شعب اخذ رأی در محل‌هایی مستقر شود که تسهیلات لازم برای سهولت امر برگزاری انتخابات در آنها مهیا بوده و مردم مناطق مختلف شهرستان دسترسی راحتی به این شعبه‎های تعیین شده داشته‎ باشند.
باذلی‎محبوب تصریح کرد: کار تعیین صلاحیت کاندیدها طی 10 روز در هیئت اجرایی شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در این مدت جلسات هیئت اجرایی باید به صورت مستمر برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: کارهای مرتبط با انتخابات باید طبق برنامه و تقویم زمان‌بندی این رویداد پیش رفته که تا به امروز نیز با تلاش و پیگیری متولیان، این امر در بهبهان بسیار مطلوب و طبق برنامه پیش رفته ‎است.
فرماندار بهبهان در ادامه با اشاره به دو اصل قانون‎گرایی و مشارکت حداکثری مردم از کاندیداها خواست تا از انجام هرگونه امری مغایر با قانون انتخابات دوری کنند و اذعان داشت: هیئت‎های اجرایی و نظارت به‌منظور ایجاد روحیه وحدت، انسجام و احساس حسن‎نیت، جلسات متعددی با همه کاندیداها داشته و امیدواریم با تعامل همه دست‎اندرکاران اجرایی انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری مردم باشیم.
وی در ادامه از استقرار 127 شعبه اخذ رای در شهرستان بهبهان و مناطق تابع آن خبر داد و اظهار داشت: 11 شعبه ثابت و یک شعبه سیار در آغاجاری، هفت شعبه ثابت و 9 شعبه سیار در بخش زیدون، 16 شعبه سیار در بخش تشان، شش شعبه ثابت و 18 شعبه سیار در بخش مرکزی و 55 شعبه ثابت و چهار شعبه سیار در بهبهان، آرای بالغ بر 128 هزار بهبهانی واجد شرایط را جمع‌آوری خواهند کرد.
باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: این تعداد شعبه نسبت به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پنج شعبه و نسبت به انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، 9 شعبه افزایش یافته‎ است.
فرماندار بهبهان در پایان با اشاره به تعیین محل‎های شعب اخذ رأی، از کمیته‎های پشتیبانی و فناوری اطلاعات خواست تا با هماهنگی هیئت اجرایی، محل‎های استقرار صندوق را بررسی و تا زمان باقیمانده نسبت به رفع کمبودها و نیازهای احتمالی آنها اقدام کنند.
:
:
:
آخرین اخبار