تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خبرداد:
افزایش 20 درصدی اعتبارات آبادان نسبت به سال گذشته
فرماندار آبادان با اشاره به اختصاص 340 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان گفت: اولویت شهرستان پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران و اتمام طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است
فرماندار آبادان با اشاره به اختصاص 340 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان گفت: اولویت شهرستان پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران و اتمام طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: اعتبارات اختصاص داده‌شده به شهرستان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته و این اعتبارات از محل اعتبارات تملک، دارایی و سرمایه‌ای استان و ماده 180 برای سال 95 اختصاص داده شده است.

وی افزود: 140 میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات تملک، دارایی و سرمایه‌ای و 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 (قانون استفاده متوازن و امکانات کشوری) برای اجرا و تکمیل پروژه‌های شهرستان آبادان در سال جاری تخصیص داده شد.

شهبازی تصریح کرد: علاوه بر این‌که همچون سایر شهرستان‌ها از دولت اعتبار دریافت می‌کنیم و از سوی دیگر منطقه آزاد اروند نیز در زمینه حل مشکلات و زیرساخت‌های شهری مانند فاضلاب، راه و عمران شهری در آبادان هزینه‌هایی صرف می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی در خصوص آب شرب در روستاها و سپس شهرها مدنظر است که با تخصیص اعتبارات در اولویت هستند. همچنین حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیز یکی دیگر از اولویت‌ها برای هزینه‌کرد اعتبارات است.

شهبازی خاطرنشان کرد: برای 74 روستا که خارج از منطقه آزاد اروند قرار دارند و مناطق حاشیه‌ای آبادان نیز، برنامه‌هایی در نظر داریم که اجرایی خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار