تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد:
افتتاح صندوق قرض‌الحسنه ولایت در استان خوزستان
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه ولایت به منظور کمک به رفاه و شرایط اجتماعی مستمندان افتتاح شد
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه ولایت به منظور کمک به رفاه و شرایط اجتماعی مستمندان افتتاح شد.

 ظهر امروز طی مراسمی صندوق قرض‌الحسنه ولایت با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، مدیریت شعب بانک ملی خوزستان،معاون توسعه نیروی انسانی استانداری و جمعی از خیرین افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی موصلی با تبریک هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: خوشحال هستم که صندوق قرض‌الحسنه ولایت به منظور کمک به رفاه و شرایط اجتماعی مستمندان در چنین روز مهمی افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح چنین امکاناتی نه تنها در استان بلکه در کل کشور سبب بالا بردن باور مردم مبنی بر اینکه نهادی وجود دارد که از آنها حمایت کند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان تصریح کرد: طرح‌های کمیته امداد از بدو تاسیس این نهاد تاکنون تلاش در جهت ارتقاء سطح زندگی مردم و فراهم کردن امکانات اولیه آنها در قالب برنامه‌های مدون است.

موصلی با تاکید بر توانمندسازی مستمندان به عنوان شعار اساسی کمیته امداد در جهت تحقق خواسته‌های آنها گفت: افتتاح موسسه قرض الحسنه، کمیته امداد را در جهت تحقق اهداف مورد نظر کمک می‌کند.

وی توضیح داد: افتتاح موسسه قرض الحسنه را بر اساس مجوزی که بانک مرکزی گرفتیم موفق به افتتاح شعبه‌ای در استان خوزستان شدیم.

موصلی پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش درمان، علم و دانش و اشتغال به عنوان یکی از نیازهای مهم جامعه از اهداف مهم افتتاح موسسه قرض الحسنه ولایت در استان دانست.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بدون اخذ هیچ سودی انجام می‌شود و کاملاً قرض الحسنه است گفت: کارمزد تسهیلات فقط به منظور چرخش تسهیلات است.

در ادامه این مراسم احمد حسین سوری اظهار کرد: تعداد شعب قرض الحسنه ولایت در سطح کشور 16 شعبه است و افزود: افتتاح این شعبه در استان خوزستان در راستای تحقق اهداف و نیازهای مستمندان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: مبلغ وام مشخص شده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان 5میلیون تومان است که امید است با این میزان وام بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات متقاضیان را حل کنیم.

معاون صندوق قرض الحسنه ولایت استان خوزستان گفت: در سال 94 چیزی حدود یک هزار فقره وام قرض الحسنه در سطح‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار