تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
آبادان دیگر تاب تحمل کم‌کاری‌ها را ندارد
آبادان دیگر تاب تحمل بداخلاقی ها و کم کاریها را ندارد، به اندازه کافی طی هشت سال جنگ و دوران سازندگی از قافله توسعه عقب افتاده است
امام جمعه آبادان گفت: آبادان دیگر تاب تحمل بداخلاقی ها و کم کاریها را ندارد، به اندازه کافی طی هشت سال جنگ و دوران سازندگی از قافله توسعه عقب افتاده است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر روز سه شنبه در آئین بهره برداری از پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری الماس جنوب اظهار کرد: آن چیزی که مهم است اینکه مردم از مجموعه مدیرانشان کار می خواهند، البته منطقه آزاد اروند در سه بخش سلامت، آموزش و پرورش و ورزش خوب عمل می کند و اگر در زمینه های دیگر نیز همت کند، امکان انجام کارهای دیگر نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه هر چه اتحاد و انسجام مجموعه شورای اسلامی شهر بیشتر باشد، موفقیتشان نیز بیشتر خواهد بود، افزود: به اندازه کافی در طول دوران جنگ و پس از آن جاهای دیگر رشد کرده اند، امروز آبادان همت بلند همه آبادانی ها را می خواهد، هر کسی در هر منصبی که هست قلمش، فکر، تحلیل، پیشنهاد و راهبردش می تواند ثمربخش باشد، پس به جای اینکه بخواهیم به پای یکدیگر بپیچیم، بکوشیم تا گره ای از گره های آبادان باز شود.

به گفته امام جمعه آبادان، کسی که پیشنهاد می دهد دلسوز آبادان است و گرنه به جان هم افتادن، پا پیج همدیگر شدن و پا جلو پای دیگری گذاشتن و فرد را به زمین زدن، هنر نیست، انتظار و توقع آبادان و مردمانش از مجموعه مدیران شهری آن است که به یکدیگر کمک کنیم و در جهت عمران و آبادانی شهر بکوشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: هر کدام از ما در موضوعات مختلف یاری کنیم و پذیرای پیشنهادات حتی از یک فرد عادی باشیم، اگر دست یگدیگر را بگیریم به طور قطع آبادان می تواند به عنوان پیشانی خوزستان بار دیگر در کشور بدرخشد و همچنان نام آبادان را با همت بلندمان آوازه اش را جهانی کنیم.

وی ضمن تقدیر بابت ساخت پروژه ای با این عظمت و شکیل که تنها یک سال زمان برده است، گفت: این اقدام نشان داد که اگر زمینه مشارکت و فعالیت بخش خصوصی را فراهم کنیم به طور قطع می توانیم شاهد توسعه و عمران شهری با شتاب بیشتری باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: آبادان دارای ظرفیتهای بسیار بزرگی برای سرمایه گذاری است و اگر زمینه فعالیت برای بچه های آبادان مهیا شود و بوروکراسی های اداری جلو دست و پای آنها را نبندد، به طور قطع می توانند کارهای بزرگی را به انجام برسانند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: معتقدم که اگر مجموعه شورای شهر، شهرداری، فرمانداری، آب و برق و همه آنانی که دست به دست هم دادن تا این کار بزرگ در آبادان اتفاق بیفتد تا  بخشی از مشکل ترافیک را حل کرد، بایستی به بحث تراکم ساختمانها به ویژه در خیابان امیری توجه کنند و با دادن همه زمینها برای بحث ساختمان سازی آن هم بدون توجه به موضوع تراکم، مشکلات را در مناطق امیری و خیابان یک احمد آباد بیشتر نکنند.

وی تصریح کرد: فارغ از آنچه گفته شد چنانچه دست به دست یکدیگر داده و از بچه های آبادانی دارای سرمایه که در جاهای دیگر هستند فراخوانی صورت گیرد، به طور حتم به شهرشان باز می گردند، سرمایه گذاری می کنند و به این ترتیب ضمن ارائه خدمت به همشهریانشان سبب آبادانی شهرشان نیز می شوند.

پیوند اعتماد مردم به مدیران با اجرای طرحهای قوی

امام جمعه آبادان همچنین در آئین افتتاح پایانه درون استانی گفت: انجام طرحهایی قوی و مناسب سبب پیوند اعتماد مردم با مدیران خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: چقدر خوشحال می شویم وقتی در آئینی شرکت می کنیم که زمینه اش آرامش و رفاه مردم است و از همراهی دولت و مجموعه شورای شهر و شهرداری قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری در ایجاد فضای سبز بسیار مناسب در محدوده پیرامونی این پارکینگ بکوشد و پیشنهاد می شود در اینجا نخل که نماد شهر آبادان و هم استواری است، کاشته شود.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: حال که برای ساخت این پایانه اعتباراتی هزینه شده باید با ارائه خدمات مناسب، به موقع و مستمر زمینه رفاه و آسایش مردم را سبب شوید تا تردد مردم با سهولت انجام شود ضمن آنکه با بهره برداری از این پایانه، ترافیک فعلی در ایستگاه ۸ کاهش می یابد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور یادآور شد: از خبرنگاران نیز که در انعکاس به موقع و صحیح اخبار شهرستان به مردم استان، کشور و حتی خارج از کشور تلاشهای مستمر و خوبی را دارند صمیمانه قدردانی می کنم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار