تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پژو پارس جایزه قهرمانی شاهینی ها در جام حذفی
رئیس‌هیئت مدیره شاهین بوشهر گفت: در صورت قهرمانی این تیم در جام حذفی، بازیکنان شاهین بوشهر یک دستگاه پژو پارس پاداش می گیرند.

به گزارش مهر، علی افراشته ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورت قهرمانی تیم شاهین در فینال جام حذفی و صعود این تیم به جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا، هر یک از بازیکنان این تیم یک دستگاه پژو پارس پاداش می‌گیرند.

وی ادامه داد: تیم شاهین علاوه بر اینکه نظر خاصی به فینال جام حذفی دارد، در لیگ برتر نیز به دنبال جایگاه مناسبی است در این راه برنامه ریزی های زیادی انجام داده‌ایم.

رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه شاهین بوشهر در رابطه با پاداش بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر نیز اظهار داشت: به اندازه تعداد گل هایی که به پرسپولیس می‌زنیم، بین بازیکنان به همان تعداد خودروی پراید قرعه کشی خواهیم کرد.

وی وضعیت شاهین را در حال حاضر مناسب توصیف کرد و افزود: مطمئن باشید در پایان فصل جایگاهی مناسب در لیگ برتر کسب خواهیم کرد و رضایت هواداران شاهین را جلب می‌کنیم.

افراشته ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولان استان بوشهر مقداری از مشکلات شاهین در هفته جاری و پیش از دیدار با پرسولیس حل خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار