تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک در مجلس مطرح کرد
راه‌اندازی 2 ستاد برگزاری آئین‌های ویژه محرم در اندیمشک
با پیگیری‌های صورت گرفته دو ستاد برگزاری آیین‌های ویژه محرم در شهرستان اندیمشک راه اندازی و آغاز به کار کرده است
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته دو ستاد برگزاری آیین‌های ویژه محرم در شهرستان اندیمشک راه اندازی و آغاز به کار کرده است.

فریدون حسنوند شامگاه جمعه و در نشست مشترک با فعالین مذهبی و فرهنگی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: ما باید بیش از گذشته نسبت به پاسداشت و برگزاری ویژه برنامه‌های مرتبط با محرم و گرامی داشت این ایام با توجه به نیازهای فردی و اجتماعی و اسلامی و انقلابی خود توجه و تاکید داشته باشیم.

وی افزود: به همین جهت و  با پیگیری‌های صورت گرفته، دو ستاد برگزاری آیین‌های ویژه محرم در شهرستان اندیمشک راه اندازی و آغاز به کار کرده که یکی در بخش ستاد مردمی نکوداشت ایام محرم و دیگری در بخش ستاد اداری برگزاری ویژه مراسم‌های مذهبی در این شهرستان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بخش  مردمی این ستاد نیز، مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک خود همانند گذشته با راه اندازی تکیه‌ها و هیئت‌های مذهبی و اجرای آیین سیاه پوش کردن فضای شهر، پیشتاز این عرصه هستند و خود را آماده برگزاری با شکوه ویژه برنامه‌های دهه محرم  و آیین‌های سوگواری سالار شهیدان در شهرستان، کرده‌اند.

وی گفت: در بخش ستاد اداری شهرستان نیز و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرمانداری شهرستان، اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و در محورهای مختلف مربوط به این مقوله، و با توجه به آغاز دهه محرم، شاهد برگزاری هر چه بهتر آیین‌های عزاداری ویژه این ایام در شهر ولایت مدار اندیمشک، خواهیم بود.

حسنوند بیان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در شهرستان و با موضوع و محورهای متنوع  آغاز و به زودی، شاهد توسعه شهرستان در این زمینه‌ها خواهیم بود و اندیمشک مسیر عمران خود را بیش از گذشته، هموار خواهد دید.

وی افزود: حرکت شهرستان اندیمشک در طول مدت اخیر و در محورهای برنامه ریزی، انسجام اداری، تعامل بین مردم و مسئولین گسترش ارتباط بین مسئولین استانی و ملی، جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف و توسعه و سازندگی، موفق بوده و این آثار این حرکت و منطق را، در شهرستان علی رغم گذشت این مدت کوتاه، می‌بینیم.

نماینده مردم اندیمشک با بیان این که دغدغه کنونی شهرستان اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی بوده، اظهار کرد: تا ابتدای سال آینده پروژه‌های گسترده‌ای در این زمینه اجرا و با آغاز روند اجرایی سد، نیروگاه سیکل ترکیبی، فولاد، پتروشیمی  و دیگر طرح‌های عمرانی و اقتصادی و صنعتی در اندیمشک، شهرستان گامی بلند در مسیر رفع این نگرانی و دغدغه، خواهد برداشت.

وی گفت: هم چنین خدمات گسترده‌ای در بخش بهسازی معابر شهری و ورودی‌های شهرستان و تأمین روشنایی مناطق مختلف شهری آغاز شده و به زودی و با بهره برداری از آنان، مردم اندیمشک از فرصت توسعه و عمران و آبادانی بیش از گذشته بهره مند و رضایت آنان از خدمات این حوزه تأمین می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: با توجه به لزوم ایجاد کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در شهرستان و کشور جلسات گسترده‌ای با مسئولین بخش‌های مختلف اداری و اجرایی، برگزار و به زودی با همکاری رئیس مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر بخش‌های دولتی، شاهد خدمات گسترده‌ای در این زمینه خواهیم بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار