تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با ورود 137 تریلر حامل میلگرد:
ساخت‌برج تجاری‌تفریحی طاووس دزفول وارد گام‌اجرایی شد
عملیات ساخت برج تجاری تفریحی طاووس در ساحل رودخانه دز با ورود 137 تریلر حامل میلگرد به ارزش 50 میلیارد ریال از روز یکشنبه وارد گام اجرایی شد
شهردار دزفول گفت:عملیات ساخت برج تجاری تفریحی طاووس در ساحل رودخانه دز با ورود 137 تریلر حامل میلگرد به ارزش 50 میلیارد ریال از روز یکشنبه وارد گام اجرایی شد.

محمدرضا کرمی نژاد روز یکشنبه افزود:مجتمع طاووس یک پروژه خدماتی رفاهی گردشگری است که در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در پائین دست بوستان ساحلی علی کله ساخته می شود .

وی افزود:قرارداد این طرح از سال 1390 بین شهرداری و شرکت بزرگ طاووس بسته شد ولی به دلیل اختلاف بین 2 شریک پروژه در سال 92 تعطیل شد.

شهردار دزفول با اشاره به اینکه این قرارداد در سال 94 فسخ شد اظهار کرد:با پیگیری انجام شده و حمایت صورت گرفته شرکت برنده طرح موفق به اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی ،دارایی با امضای شخص وزیر شد و قابلیت انتقال 300 میلیون دلار ارز از کشور ونزوئلا برای آغاز ساخت این مجموعه را پیدا کرد.

کرمی نژاد افزود:در حال حاضر بخشی از پول واریز شده و وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت خواسته ظرف 6 ماه آینده کل پول قرارداد را وارد کشور کند .

شهردار دزفول گفت:3 هفته پیش پیمانکار مورد نظر معرفی شده و در حال انتقال تجهیزات و تجهیز کارگاه می باشد و امروز نیز 137 تریلر حامل میلگرد که حدود سه هزار تن میلگرد با ارزش 50 میلیارد ریال است وارد دزفول شده و عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی گفت:خاکبرداری این پروژه از سه هفته پیش آغاز شده و اکنون 23 متر خاکبرداری انجام شده است ضمن اینکه طبق گفته پیمانکار در حال حاضر یکهزار نفر در این طرح مشغول کار هستند.

کرمی نژاد اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با بهره برداری از گام نخست این پروژه که شامل درمانگاه،کلینیک،هتل،رستوران،بازار و مجتمع ورزشی خواهد بود زمینه اشتغال برای بیش از پنجهزار نفر فراهم خواهد شد .

وی افزود:در صورتی که شرکت موردنظر بتواند برج طاووس را به خوبی و در زمان مناسب تحویل دهد گام دوم آن که شامل مجتمع تفریحی در آنسوی رودخانه دز است نیز به این شرکت واگذار می شود ضمن اینکه در نظر داریم در صورت موفقیت این شرکت تجهیزات گردشگری بوستان علی کله نیز به آن واگذار شود.

شهردار دزفول گفت:نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ،شهردار و شورای شهر با همه امکانات از سرمایه گذار این پروژه حمایت می کنند تا شاهد ایجاد اشتغال در منطقه باشیم .

وی به دیگر فعالیت های شهرداری دزفول نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پارکینگ و مجتمع تجاری دروازه با اعتباری افزون بر 880 میلیارد ریال نیز آغاز شده که امیدواریم با ورود این سرمایه گذاران شاهد رونق اقتصادی در شهرستان دزفول باشیم.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
1
سلام.کجا میشه برا کارگری ثبت نام کرد؟
:
:
:
آخرین اخبار