تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
4 سال از شهرستان شدن کارون می‌گذرد اما این شهرستان فاقد محدوده است
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه چهار سال از شهرستان شدن کارون می‌گذرد اما این شهرستان فاقد محدوده است گفت: تعیین حد و مرز شهرستان کارون یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه چهار سال از شهرستان شدن کارون می‌گذرد اما این شهرستان فاقد محدوده است گفت: تعیین حد و مرز شهرستان کارون یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است.

جواد کاظم نسب امروز اظهار کرد: در چند روز گذشته به اتفاق یکی دیگر از همکاران نماینده حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی به منظور حل محدوده شهرستان کارون به وزارت کشور مراجعه کردیم اما متاسفانه هیچ نامه یا مصوبه‌ای مبنی بر تعیین حدود شهرستان کارون با اهواز به وزارت کشور داده نشده است.

وی با بیان اینکه عدم تعیین محدود شهرستان کارون ظلم مضاعفی به مردم این شهرستان است گفت: چهار سال از شهرستان شدن کارون می‌گذرد اما مسؤولان نسبت به حل این مشکل کوتاهی کرده‌اند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس خطاب به استاندار خوزستان گفت: در اسرع وقت جلسه‌ای به منظور تعیین مصوبه‌ای و ارسال آن به وزارت کشور گرفته شود.

وی افزود: وزارت کشور با ارسال مصوبه به هیات دولت در مورد تعیین محدوده شهرستان کارون تصمیم گیری و کار را عملیاتی کند.

کاظمی نسب پیشنهاد کرد: ظرف هفته آینده با حضور نمایندگان مجلس، امام جمعه شهرستان، نخبگان و شهردار در مورد حدود شهرستان تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به وجود صنایع نیشکر و فولاد اکسین در شهرستان کارون گفت: جوانان کارون با وجود شرکت‌های بزرگ در شهرستان نتوانستند وارد کار شوند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس گفت: روستا‌های شهرستان کارون که زمین‌های خود را تقدیم نیشکر کردند نیز نتوانستند از هیچکدام از خدمات این شرکت بهره‌ای ببرند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار