تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسیدگی به مشکلات کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه به کجا رسید؟
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه گفت: طبق جلسه اخیری که در این زمینه برگزار شد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش، نماینده تام‌الاختیار من، فرماندار شوش و کارگران و کارکنان این شرکت در پیگیری مسائل و مشکلات موجود در این شرکت شده است
سید راضی نوری در خصوص تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه، امروز برای ششمین روز متوالی اظهار کرد: اخیراً در محل فرمانداری شهرستان شوش جلسه‌ای با حضور فرماندار، قائم مقام شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه، اداره کل شهرستان برگزار شد و قائم مقام این شرکت در این جلسه بر نبود مشکل مالی در این شرکت تأکید کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، اداره کار شهرستان، نماینده تام‌الاختیار شهرستان، من و کارکنان این شرکت برای پیگیری مسائل و مشکلات پیمانکاران و کارکنان شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه باشد و همچنین در این جلسه مدیران کارخانه قول دادند که حقوق معوقه یک ماه کارکنان این شرکت را امروز پرداخت کنند که فکر می‌کنم تاکنون پرداخت شده است.

نوری ادامه داد: در این جلسه مقرر شد حقوق بهمن و اسفندماه سال 94 کارکنان شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه با نظارت اداره کار شهرستان شوش پرداخت شود. البته قبلاً پیمانکاران متعهد به پرداخت این حقوق‌ها بودند.

وی با بیان این‌که تجمع کارکنان و کارگران شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه به علت عدم پرداخت حقوق و مطالباتشان است، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان برداشت نیشکر، از صاحبان، مدیران و کارکنان این شرکت انتظار می‌رود با همکاری با یکدیگر از این فرصت استفاده کنند تا تولید خوبی حاصل شود که البته معیشت کارگران مساله بسیار مهمی است که باید به آن رسیدگی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار