تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس تاکسیرانی خرمشهر:
وزارت کشور مجوز راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر را صادر کرد
رئیس تاکسیرانی خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که با همراهی فرماندار ویژه خرمشهر و نماینده مردم خرمشهر در مجلس از طریق وزارت کشور داشتیم مجوز راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر از سوی وزارت کشور صادر شد
مصطفی میاح‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که با همراهی فرماندار ویژه خرمشهر و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت کشور داشتیم مجوز راه‌اندازی سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر از سوی وزارت کشور صادر شد.

وی افزود: در حال پیگیری سایر مراحل ادغام اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی خرمشهر در قالب سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر همچنین تعیین هیئت‌ مدیره و مدیرعامل برای این سازمان هستیم.

رئیس تاکسیرانی خرمشهر که مسئولیت پیگیری پرونده تشکیل سازمان حمل‌ونقل شهری خرمشهر را بر عهده دارد، عنوان کرد: با تشکیل این سازمان، حمل‌ و نقل و ترافیک شهری به‌صورت یکپارچه مدیریت می‌شود، تقویت نظارت و بازرسی‌های تاکسی‌رانی و بهبود خدمات‌دهی اتوبوس‌رانی همچنین بهسازی و افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ویژگی‌های مهم تشکیل این سازمان است.

میاح‌پور بیان کرد: امیدواریم ادغام واحدهای پراکنده شهرداری خرمشهر در قالب سازمان حمل‌ونقل شهری موجب یکپارچه شدن اعتبارات و خدمات شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار