تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی می‌شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی می‌شود، گفت: در حال حاضر آب، روشنایی و سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مسیر تردد زوار توسط منطقه آزاد اروند آماده شده است.

ولی الله حیاتی امروز اظهار کرد: منطقه آزاد اروند از مدت‌ها پیش پروژهای مهمی همچون بحث انتقال آب مورد نیاز، روشنایی، بهسازی جاده دسترسی، پارکینگ خودروها و همچنین چهار خطه کردن مسیر پل راه آهن تا پل نو را در دستور کار خود قرار داده و اکثر این پروژه‌ها در آستانه اربعین به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی خواهد شد، گفت: منطقه آزاد اروند تمام امکانات خود را برای آماده‌سازی پروژه‌هایی که در تعهد آن است، به عمل آورده و این موضوع باعث شده مرز شلمچه از آمادگی بهتری برای پذیرش زوار اربعین برخوردار باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب، روشنایی و همچنین سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مسیر تردد زوار توسط منطقه آزاد اروند آماده شده و امسال مرز شلمچه از آمادگی 100 درصدی برای پذیرش زائران اربعین حسینی برخوردار است.

حیاتی اظهار داشت: زائران اربعین حسینی از سراسر کشور با در دست داشتن گذرنامه و ویزای متعبر به راحتی برای عزیمت به عتبات عالیات از مرز زمینی شلمچه و مرز دریایی بندر خرمشهر عزیمت کنند.

وی گفت: با توجه به اقدامات خوب و گسترده منطقه آزاد اروند در مرز زمینی شلمچه پیش‌بینی می‌شود زائران حسینی بدون کمترین مشکل و معطلی از مرز عبور کنند.

وی افزود: پروژه احداث پایانه مسافری شلمچه قطعا قبل از اربعین افتتاح خواهد شد و به زائران خدمات خواهد داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار