تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراف مورينيو: شايستگي گوارديولا و فرگوسن بيشتر از من بود
ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد اعتراف كرد كه در انتخاب بهترين سرمربي سال 2011 حق به حق دار رسيد.

پپ گوارديولا در مراسم گالا 2011 به عنوان بهترين مربي سال انتخاب شد.

ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد اعتراف كرد كه انتخاب نشدن وي از سوي مجله "فرانس فوتبال"و فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) به عنوان بهترين مربي سال عادلانه بوده و هيچ ظلمي در آن وجود نداشت.

مورينيو كه تيمش امشب (سه‌شنبه) بايد در بازي برگشت جام حذفي به مصاف مالاگا برود، افزود: بر اين باورم كه شايستگي پپ گوارديولا و فرگوسن براي كسب جايزه بهترين مربي جهان در سال 2011 بيشتر از من بود. خودم را شايسته كسب اين جايزه در سال 2011 نمي‌دانم و به نظرم حق به حق دار رسيد. من در سال 2010 شايستگي كسب اين جايزه را داشتم ، چرا كه اينتر را قهرمان سه جام كردم. بر اين باورم كه براي كسب اين جايزه بايد در ليگ قهرمانان اروپا و يا يكي از جام‌هاي معتبر بين‌المللي قهرمان شد. تيم رئال با هدايت من در فصل گذشته تنها قهرماني در جام حذفي را به دست آورد بنابراين شايستگي لازم براي كسب اين عنوان را نداشتم. دوست داشتم در اين مراسم حضور يابم و به افراد برتر تبريك بگويم، اما متاسفانه به خاطر بازي مقابل مالاگا نتوانستم شركت كنم.

آقاي خاص درباره عدم خوشحالي كريستيانورونالدو پس از به ثمر رساندن گل پنجم تيمش مقابل گرانادا گفت: رونالدو در گل‌هايي كه هم تيمي هايش در ابتدا به ثمر رساند و از اهميت بيشتري برخوردار بودند، خوشحالي كرد، اما گل پنجم كه خوشحالي ندارد چرا كه پيروزي ما قبل از آن قطعي شده بود. اگر قرار باشد كه به خاطر عدم خوشحالي از كسي انتقاد شود، بايد قبل از همه از من انتقاد مي كردند، چرا كه من بعد از گل‌هاي كه به ثمر رسانديم حتي از جايم هم بلند نشدم.

رونالدو در اين فصل رقابت‌هاي لاليگا همچون فصل گذشته نمايش بسيار خوبي داشته و با 21 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است، اما نمايش ضعيف او در نخستين ال‌كلاسيكو فصل باعث انتقاد هواداران رئال مادريد از او شده است.

در جدول رده بندي لاليگا رئال مادريد با 43 امتياز صدرنشين است و بارسلونا و والنسيا به ترتيب با 38 و 34 امتياز در ردهاي دوم و سوم هستند.
:
:
:
آخرین اخبار