تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نيمار : گلم كامل و تمام عيار بود/ عاشق مسي هستم
ستاره جوان برزيلي سانتوس از اين كه توانست جايزه بهترين گل سال 2011 را كسب كند، ابراز خوشحالي كرد.

http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C4%5CSport%5C274.jpg

به گزارش خبرگزاري ايسنا ، ستاره برزيلي تيم سانتوس جايزه پوشكاش سال 2011 را به دست آورد.

نيمار در رقابت‌هاي فصل گذشته گل زيبايي به تيم فلامينگو زد و با اين گل توانست جايزه پوشكاش را به دست آورد. وي در راه رسيدن به اين جايزه رقيباني مانند مسي و روني را پشت سر گذاشت. گل مسي به آرسنال در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و گل روني به منچسترسيتي هم نامزد دريافت بهترين گل سال بودند.

اين ستاره جوان برزيلي پس از دريافت جايزه‌اش گفت كه از اين كه در اين مراسم حضور پيدا كرده و با روني و مسي رقابت‌ كرده، خوشحال است.

سايت فيفا گفت و گوي كوتاهي را با وي انجام داده است كه در زير مي‌آوريم.

* فيفا: وقتي كه اسم تو را خواندند چه احساسي داشتي؟

نيمار: غافلگير شدم. از اين كه توانستم چنين جايزه‌اي را به دست آورم. بسيار خوشحالم . از تمام هم تيمي‌هايم كه مرا در به ثمر رساندن اين گل و ديگر گل‌هايم كمك كردند، تشكر مي‌كنم . فصل بسيار خوبي را پشت سر گذاشتم. سپاس خداوند را به جاي مي آورم و از خانواده‌ام و تمام دوستانم تشكر و قدرداني مي‌كنم، چرا كه آن‌ها كمك زيادي به من كرده‌اند.

* درباره آن گل صحبت كن .

توپ را از جناح چپ دريافت كردم. دو نفر از بازيكن حريف را دريبل كردم، سپس توپ را به هم تيمي‌ام دادم و او بلافاصله آن را به من باز گرداند. بعد از آن دو نفر از مدافعان را با يك حركت فريبنده پشت سر گذاشتم و توپ را وارد دروازه‌ كردم. گل كامل و بسيار زيبايي بود.

* تصميم گرفتي كه در سانتوس بماني، چرا فوتبال در برزيل را ترجيح دادي و به يكي از تيم‌هاي خوب اروپايي نپيوستي؟

بر اين باورم كه هنوز جوان هستم. من در برزيل و تيم سانتوس روزهاي بسيار خوبي را سپري مي‌كنم. اميدوارم كه سال 2012 هم همچون سال قبل برايم موفقيت آميز باشد و موفقيت‌هاي فردي و گروهي را به دست آورم.

* آيا بر اين باوري كه در جام جهاني 2014 برزيل هم مي تواني چنين گل زيبايي را به ثمر رساني؟

هنوز زود است كه درباره جام جهاني صحبت كنيم. بايد براي آماده شدن جهت حضور در اين رقابت‌ها به تلاش خود ادامه داد. شركت در رقابت‌هاي جام جهاني از روياهاي من است به ويژه‌ اين كه رقابت‌ها به ميزباني برزيل برگزار مي‌شود .

* درباره انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيكن چهان در سال 2011 بگو، آيا بر اين باوري كه او شايستگي لازم براي كسب اين عنوان را براي سومين سال پياپي داشت.

بدون شك مسي شايسته اين جايزه بود، او بازيكن فوق‌العاده‌اي است و من از عاشقان و دوستداران او هستم. به او تبريك مي‌گويم ، برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.
برچسب ها: نیمار ، جایزه پوشکاش
:
:
:
آخرین اخبار