تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پایانه مرزی شلمچه:
زائران با مدارک کامل به مرز شلمچه مراجعه کنند
تاکنون خبری مبنی بر عدم لزوم ویزا برای تردد به کشور عراق اعلام نشده است و در صورت اعلام این خبر، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد
مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه زائران با مدارک کامل به مرز شلمچه مراجعه کنند، گفت: تاکنون خبری مبنی بر عدم لزوم ویزا برای تردد به کشور عراق اعلام نشده است و در صورت اعلام این خبر، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

جمال حمیدی امروز با تاکید بر اینکه پایانه مرز بین‌المللی شلمچه تا قبل از اربعین حسینی به اتمام و مورد بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: هر فردی که بناست از مرز عبور کند، باید به همراه خود ویزا داشته باشد.

وی ادامه داد: آن چیزی که تاکنون به دست ما رسیده این است که بدون ویزا نباید کسی به مرز شلمچه مراجعه کند و در خود محل مرز امکاناتی برای صدور ویزا وجود ندارد.

مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی باید با مدارک کامل به مرز مراجعه کنند، گفت: در شهرستان حدود 20 مرکز وجود دارد که خدمات ویزا را ارائه می‌دهد‌.

حمیدی در رابطه با شایعات سال گذشته در بحث تردد بدون ویزا تصریح کرد: در سال گذشته در مرز شلمچه با مشکلاتی مواجه شدیم و حضور جمعیت سبب بروز بی‌نظمی شد.

وی متذکر شد: از زائران اربعین حسینی انتظار داریم که با مدارک کامل به مرز شلمچه مراجعه کنند و اگر خبری در رابطه با عدم لزوم ویزا شد، از طریق خبرگزاری و منابع معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر پایانه مرزی شلمچه خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی بدون مدارک کامل به مرز مراجعه نکنند، چون که قطعا با مشکل مواجه خواهند شد و ما در مرز شلمچه امکاناتی برای صدور ویزا نداریم.

حمیدی در پایان گفت: زائران از همین روز‌ها برای صدور ویزا و سایر مدارک خود اقدام کنند، چون که هر چه به سمت اربعین حسینی پیش رویم، ازدحام بیشتر و زائران با مشکل مواجه خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار