تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش توانمندی های هیات های ورزشی خوزستان برگزار شد
همایش توانمندی های هیات های ورزشی خورزستان با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان و ورزشکاران صاحب نام رشته های مختلف ورزشی در اهواز برگزار شد
همایش توانمندی های هیات های ورزشی خورزستان با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان و ورزشکاران صاحب نام رشته های مختلف ورزشی در اهواز برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شامگاه جمعه در حاشیه این همایش اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته در هفته تربیت بدنی، در پنجمین روز از این هفته، این همایش به منظور جذب آحاد مردم و توسعه ورزش در استان برگزار شد.

مظفرعلی شائی با بیان اینکه این همایش با استقبال خوب مردم اهواز روبه رو شد گفت: امید است که برگزاری این همایش ها تلنگری برای مسئولان خوزستان باشد تا در سال های آینده بتوانیم این همایش را در فضای بزرگتر و با کیفیت تر برگزار کنیم تا به نفوذ پذیری ورزش بین اقشار جامعه بهتر جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: ورزش بهترین راه برای جلوگیری از انحرافات جامعه و توسعه سلامت خانواده است.

علی شائی گفت: نمایش توانمندی های ورزش پایه در حضور مردم و در فضای باز می تواند منجر به شناسایی استعدادهای درخشان شود و در آینده به عنوان مدال آور درسطوح مختلف معرفی شوند.

وی بیان کرد: مهمترین برنامه ما تجلیل از ورزشکاران برتر خوزستان، هیات ها و باشگاه های خوزستان است که روز دوشنبه در اهواز برگزار خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار