تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت تکواندوکاران اعزامی خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور
تکواندوکاران برتر مسابقات انتخابی استان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند
تکواندوکاران برتر مسابقات انتخابی استان جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

احمد اناری، دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان ‌اظهار کرد: ‌مسابقات قهرمانی و انتخابی استان در رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 80 مبارز از شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، بندرامام‎خمینی، اندیمشک، شوش، شوشتر، دزفول، گتوند و رامهرمز در بخش مردان به میزبانی سالن شهدای راه و شهرسازی اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: ‌این دوره از رقابت‎ها به منظور شناسایی نفرات برتر و تشکیل تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در مشهد، به انجام رسید که در پایان سیدامیر موسوی، محمدحسین سیاحی، علیرضا میرعلایی، امید منصوری، رضا روحی ‎اصفهانی، علی ساعدی‎فر،‌ فردین اسکندری و حافظ قاطع به ترتیب با کسب مدال طلای وزن‌های اول تا هشتم، مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در معیت ‌تیم استان را دریافت کردند.

همچنین پریسا کوهی، مسوول کمیته بانوان هیات تکواندو خوزستان در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به رقابت‌های بخش بانوان عنوان کرد:‌ پیکارهای قهرمانی و انتخابی استان در این بخش با حضور 30 مبارز از شهرهای اهواز، آبادان،‌ اندیمشک، شوشتر و دزفول، چهارشنبه (28 مهرماه) در سالن شهدای تکواندو مجموعه ورزشی تختی اهواز به انجام رسید.

وی اضافه کرد:‌ در پایان مسابقات، هاجر سعدی، شیرین منفرد، اکرم شیخ‎لویسی، نرگس طباطبایی، زهرا خالقی، فروغ سلامت، ‌فرناز باذل و رزیتا ایمری به ترتیب با کسب مدال طلای وزن‌های اول تا هشتم به عنوان نمایندگان تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان معرفی شدند.

سی‎وهشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در گروه آقایان و بیست‎ویکمین دوره در گروه بانوان با عنوان "‌جام سفیر کره جنوبی" از پنجم آبان‎ماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی "شهید بهشتی" مشهد برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار