تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی دزفول خبر داد
کشف بیش از 24 هزار سکه تقلبی در دزفول
فرمانده انتظامی دزفول از انهدام 5 باند کلاهبردار و کشف بیش از 24 هزار سکه تقلبی خبر داد.

به گزارش فارس، ‌ایرج نادبی‌زاده اظهار کرد: کلاهبرداران سکه‌های تقلبی با ارسال پیامک از طریق خط تلفن اعتباری به شمار‌ه‌های فرضی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف با معرفی خود به عنوان آدم ساده لوح و اینکه از عشایر بوده و مقدار سکه پیدا کرده و چون کسی را نمی‌شناسد و با استخاره شماره وی را پیدا کرده است و پس از جلب اعتماد دست به اعمال مجرمانه می‌زدند.
وی افزود: خریداران دچار طمع شده و با خیال خام خود سعی در سوء استفاده از سادگی فروشندگان را داشته‌اند. غافل از اینکه این افراد به ظاهر ساده لوح در باطن افرادی شیاد و کلاهبردار حرفه‌ای بودند.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سکه‌های تقلبی تشکیل شده است، توضیح داد: مبلغ کل مورد معامله در این کلاهبرداری‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ میلیارد ریال بوده است که با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دزفول پنج باند فروش سکه‌های تقلبی متلاشی و ۳۰ نفر دستگیر و ۲۴ هزار عدد سکه تقلبی کشف شده است.
نادبی‌زاده ضمن هشدار به مردم خاطر‌نشان کرد: شهروندان پس از دریافت پیامک از افراد نا‌شناس، پلیس را در جریان بگذارند تا در دام افراد شیاد و کلاهبردار گرفتار نشوند.
:
:
:
آخرین اخبار