تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمود یاوری: تیم‌های بزرگ مقابل فجر در شیراز گرفتار می‌شوند
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز گفت: برای تمام تیم‌های بزرگ برنامه ریزی کرده‌ایم و به طور یقین آنها در شیراز گرفتار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و نفت آبادان اظهار داشت: روزهای خوب تیم فجر فرا رسیده و به طور یقین در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های متفاوت از جوانان  فجرشهیدسپاسی شیراز خواهیم بود.

وی یادآور شد: از اول هفته به خوبی تمرینات منظم را پیگیری کردیم و آمادگی پیروزی در بازی حساس مقابل نفت آبادان را داشتیم.

یاوری با اشاره به اینکه بازیکنان فعلی تلاش و توانایی بالایی را از خود به نمایش می‌گذارند، تاکید کرد: امیدواریم این برد باعث آشتی مردم شیراز با تیم  فجرشهیدسپاسی شود زیرا تماشاگران از ارکان اصلی حمایتی در فوتبال به حساب می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز تصریح کرد: مردم، مدیران، کادرفنی، بازیکنان و رسانه‌ها پنج فاکتور بسیار مهم برای پیشرفت فوتبال هستند که در کنار هم می‌توانند یک تیم را در راه رسیدن به موفقیت کمک کنند.

وی  در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه نیز گفت: سال‌هاست که زمین چمن ورزشگاه حافظیه با مشکلاتی دست به گریبان است اما باید اذعان کرد که در حال حاضر وضعیت زمین مناسب‌تر از سال‌های گذشته است.

یاوری در خصوص استفاده از بازیکن جدید تیم فجرشهیدسپاسی تاکید کرد: در کشور ما بازیکنان جوان و مستعد فراوانی وجود دارند که باید به درستی آنها را دید و از وجودشان استفاده کرد.

تیم فجرشهیدسپاسی شیراز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه 2 بر صفر تیم نفت آبادان را در ورزشگاه حافظیه شیراز شکست داد.
:
:
:
آخرین اخبار