تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی خواستار تجدید نظر رای کمیته انضباطی علیه استقلال خوزستان شد
امیدوارم با توجه به شخصیتی که تیم استقلال خوزستان دارد، فیلم این دیدار بازبینی و در این خصوص تجدید نظر شود
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درخصوص رای صادر شده علیه این تیم توسط کمیته انضباطی، گفت: امیدوارم با توجه به شخصیتی که تیم استقلال خوزستان دارد، فیلم این دیدار بازبینی و در این خصوص تجدید نظر شود.

علی پورکیانی ‌در خصوص رای کمیته انضباطی درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: ‌هنوز این رای به ما اعلام نشده است ولی در خصوص آن شنیده‌ام و باید بگویم ان‌شاالله قابل تجدید نظر است و من روز شنبه به کمیته انضباطی می روم و درخواست بازبینی و تجدید نظر خود را در خصوص این رای خواهم داد.

وی بیان کرد: ‌من در حال حاضر نمی‌توانم هیچ اظهارنظری در خصوص این رای داشته باشم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ امیدوارم با توجه به شخصیتی که تیم استقلال خوزستان دارد، فیلم این دیدار بازبینی شود و تجدید نظر صورت بگیرد. امیدوارم با بینشی که آقای حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی دارد، تجدید نظر صورت بگیرد.

وی بیان کرد:‌ تماشاگران ما بی‌گناه هستند، چرا که آن‌ها در ضلع چپ ورزشگاه نشسته بودند و ضمن احترام باید بگویم قطعا اطلاعات رسیده به دست کمیته انضباطی ناقص بوده است و من برای ارایه اطلاعات بیشتر نزد آقای حسن‌زاده خواهم رفت و عاجزانه تقاضا داریم که پس از تجدید نظر، نقطه نظرات خود را ارایه دهد و ما بعد از آن هر چه او بگوید برای‌مان حجت است.

به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط تماشاگران استقلال خوزستان در جریان بازی با پرسپولیس، کمیته انضباطی این باشگاه را با توجه به سوابق در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این تیم همچنین به خاطر پرتاب اشیا ممنوعه شامل سنگ و نارنجک به داخل زمین مسابقه و به سمت تماشاگران تیم حریف که منجر به مصدومیت شدید آن ها شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران این تیم در بازی‌های خانگی لیگ برتر و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه سوابق قبلی محکوم شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار