تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قره خانی خبر داد:
گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی قرائت شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از قرائت گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در نشست روز یکشنبه کمیسیون متبوعش خبر داد.

اسدالله قره خانی در تشریح نشست روز یکشنبه 9 آبان‌ماه کمیسیون انرژی گفت: گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در نشست امروز قرائت شد و از آنجا که گزارش جنبه های مختلف  حقوق، مدیریتی و فنی دارد، مقرر شد بررسی جنبه های مختلف گزارش به جلسات آینده کمیسیون موکول شود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید مشخص شود که چه عواملی سبب بروز این حادثه شده است، افزود: کمیسیون باید زوایای پنهان متعدد این حادثه را شفاف سازی کند و مشخص شود که عواملی همانند مشکلات مدیریتی و ضعف ایمنی چه نقشی در این آتش سوزی داشته اند، تا بتوان با تکمیل گزارش برای رفع ایرادات تلاش کرد.

تصویب لایحه موافقتنامه ایران و آذربایجان در زمینه ادامه ساخت سد بر روی رود ارس

قره خانی با اشاره به دستورکار بعدی کمیسیون ادامه داد: لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ادامه ساخت، بهره برداری و استفاده از منابع آب و انرژی سدها و نیروگاه های برق آبی خداآفرین  و قیزقلعه سی بر روی رودخانه ارس در کمیسیون بررسی و تصویب شد.

وی با بیان اینکه پیش از این قراردادی با کشور ارمنستان منعقد شده بود، یادآور شد: با توجه به اینکه رود ارس رودی مشترک بین کشورهای ایران، ارمنستان و آذربایجان مشترک است، استفاده از آب ذخیره رودخانه و انرژی برقابی مشترک خواهد بود.

توضیحات صالحی امیری در صحن کمیسیون

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون متبوعش گفت: وزیر مذکور با حضور در کمیسیون انرژی برنامه های خود برای وزارتخانه را تشریح کرد و به سوالات نمایندگان در حوزه فرهنگ و هنر پاسخ داد.
:
:
:
آخرین اخبار