تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۲۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
ضرورت صیانت از آب‌های استان خوزستان به وزیر نیرو تأکید شد
در نشست روز گذشته مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر نیرو در ارتباط با مشکلات آب و فاضلاب، فرسودگی شبکه توزیع برق، راه‌اندازی فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و موضوعاتی از این قبیل پرداخته شد و مصوباتی نیز به همراه داشت
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست روز گذشته مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر نیرو موضوع صیانت از آب‌های این استان مطرح شد.

سید راضی نوری امروز اظهار کرد: در نشست روز گذشته مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر نیرو در ارتباط با مشکلات آب و فاضلاب، فرسودگی شبکه توزیع برق، راه‌اندازی فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و موضوعاتی از این قبیل پرداخته شد و مصوباتی نیز به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در این نشست موضوع انتقال آب‌های جاری خوزستان نیز به صورت جدی مطرح شد ادامه داد: وزیر نیرو در این نشست طرح این انتقال را مربوط به گذشته عنوان کرد و گفت که ما هیچ‌گونه مصوبه‌ای در این ارتباط نداشتیم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: وی در پاسخ به مجمع نمایندگان، طرح انتقال آب‌های جاری خوزستان را در یک محور و تنها برای تأمین آب شرب عنوان کرد که البته از نظر ما نیاز به بررسی و نظارت دارد.

نوری با اشاره به خبرهای انتقال آب رودخانه کرخه، یادآور شد: وزیر نیرو در واکنش به این موضوع هرگونه مصوبه و حتی طرح مطالعاتی را به صراحت رد کرد.

وی یادآور شد: مشکل آب شرب در شهرها و روستاها و بسیاری از مشکلات زیست‌محیطی دیگر در خوزستان به خاطر طرح انتقال آب رودخانه کارون پیش‌آمده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: حق‌آبه‌ای که از نظر کشاورزی، آب شرب، صنعت، سیراب کردن تالاب‌ها و جلوگیری از بروز پدیده ریزگردها که در اثر خشکی تالاب‌ها پیش می‌آید، برای خوزستان ضروری و حیاتی است.

نوری در پایان گفت: در این نشست کارگروهی با مشارکت وزارت نیرو برای پیگیری مصوبه‌ها و مطالبات مجمع نمایندگان استان خوزستان تشکیل شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
کا کا خودمون خو ازش صیانت نمکنیم ، هرچی فاضلاب انسانی از گتوند و شوشتر و اهواز سرازیر توی کارون ، یعنی این اشکال نداره کاکا ، آب با پروتین خوبه کاکا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
از چی صیانت کنیم مگر کارونی مونده ؟؟؟ اگر فاضلاب هم که توش نریزه خشک میشه لاقل فاضلاب را گذاشتن در رودخانه ی کارون بریزه که پر آب نشون بده راحت از سرچشمه ها دزدی کنند
:
:
:
آخرین اخبار