تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بازرگانی دزفول:
رسیدگی به شکایات مردمی در صدر فعالیت‌هاست
رئیس اداره بازرگانی دزفول گفت: رسیدگی به شکایات مردمی درباره قیمت‌ها در صدر فعالیت‌های اداره بازرگانی قرار دارد.

به گزارش فارس، کیومرث سعیدی‏ نیا در جلسه‌ای که برای تشریح اقدامات برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: به شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اولویت‌بندی بازرسی اداره بازرگانی دزفول افزود: کالاهای پرمصرف خانوارها در فصول مختلف در اولویت بازرسی قرار می‌گیرند و در این‌باره دقت نظر بسیار زیاد است.
رئیس اداره بازرگانی دزفول گفت: برای تنظیم بازار و برقراری نظم در سطح شهر کالاهای پرمصرف خانوارها در فصول مختلف سال در اولویت بازرسی قرار می‌گیرند و در این‌باره بازرسی‌ها، سرزده و با دوره کوتاه انجام می‌شود.
وی افزود: سرکشی به واحدهای صنعتی موجب می‌شود تا قیمت‌ها کاهش کمتری داشته باشد و تخلف نیز به حداقل برسد و در این‌باره تلاش زیادی شده است.
سعیدی‏نیا خاطرنشان کرد: بازرسان اداره بازرگانی در شهرستان دزفول به طور مستمر از شرکت‌های خدمات پس از فروش بازدید به عمل آورده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات مردمی رسیدگی می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نباید زمینه احتکار فراهم شود، تاکید کرد: برای مقابله با احتکار نیز راهکارهای زیادی در طرح هدفمندی یارانه‌ها اجرا شده است.
وی گفت: انبارها و سردخانه های شهرستان دزفول نیز باید موجودی خود را اعلام کنند و عدم اعلام موجودی تخلف محسوب می‌شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی از انبارها، سردخانه‌ها و ... در دستور کار است و همیشه سرکشی‌ها از این انبارها انجام می‌شود و با متخلفان نیز برخورد شدید می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار