تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:
با 4 تغییر به مصاف سپاهان می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با چهار تغییر نسبت به آخرین بازی خانگی خود به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌رویم.

به گزارش فارس ، جوزه کاستا در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی سختی را مقابل سپاهان اصفهان پیش‌رو داریم.
وی از غیبت چند بازیکن تیم صنعت‌نفت در روز مسابقه مقابل سپاهان اصفهان گفت و افزود: سیامک کوهنورد، هادی رمضانی، نبی ساکی و فونیکه‌سی، چهار بازیکنی هستند که در بازی مقابل داماش به میدان رفتند و مقابل سپاهان آن‌ها را در اختیار نداریم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اضافه کرد: با وجود بازیکنان مصدوم و محرومی که داریم با گزینه‌های کمتری برای انتخاب ترکیب اصلی مواجه هستیم ولی در عین حال نباید از مقابله با سپاهان بترسیم.
وی در ادامه با دفاع از بازی بازیکنان جدید صنعت‌نفت در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: باید به بازیکنانی مثل عماد زعتره و رضا خالقی‌فر فرصت داده شود تا خود را در ترکیب تیم جا دهند.
کاستا همچنین از ثابت بازی نکردن فونیکه‌سی، آقای گل لیگ برتر در نیم‌فصل مسابقات در دو بازی اخیر صنعت نفت‌گفت و تصریح کرد: این بازیکن مالیایی بعد از تعطیلات نیم‌فصل دیر به جمع ما اضافه شده است و طبیعی بود که در ترکیب اصلی جایی نداشته باشد.
وی اضافه کرد: مشکلی میان من و فونیکه‌سی وجود نداشته و این مهاجم در صورت آماده بودن در بازی‌های بعدی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز یکشنبه؛ بیست و پنجم دی‌ماه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم سپاهان اصفهان است.
:
:
:
آخرین اخبار