تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاپی‌زاده مطرح کرد:
رسانه‌ها به بزرگ‌شدن حواشی بازی‌های خوزستان دامن زدند
نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به این که توسعه ورزش، رشد اخلاق ورزشی را رقم می‌زند، تأکید کرد: مدیران حوزه ورزش باید در روند برگزاری بازی‌ها توجه کافی به همه موضوعات داشته باشند
نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به این که توسعه ورزش، رشد اخلاق ورزشی را رقم می‌زند، تأکید کرد: مدیران حوزه ورزش باید در روند برگزاری بازی‌ها توجه کافی به همه موضوعات داشته باشند.

رسانه‌ها به بزرگ‌شدن حواشی بازی‌های خوزستان دامن زدند

عباس پاپی زاده با اشاره به حواشی بوجود آمده در ورزشگاه‌های استان خوزستان، گفت: باید اذعان کرد متاسفانه در برگزاری بازی‌های مختلف به مسائل روانشناختی توجه کافی نمی‌شود و این مهم تاثیر بسزایی بر ایجاد زمینه بروز رخدادهای تلخی همچون حواشی بازی استقلال اهواز – پیروزی تهران دارد.

نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه توجه کافی و مناسبی به توسعه ورزش فوتبال در استان خوزستان نمی‌شود، اظهار کرد: همین امر موجب دلخوری مردم این استان شده است؛ البته این مهم دلیل بروز درگیری در ورزشگاه‌ها نمی‌شود ولی باید توجه داشت که توسعه ورزش، رشد اخلاق ورزشی را نیز رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه مدیران حوزه ورزش باید درروند برگزاری بازی‌ها توجه کافی به همه موضوعات داشته باشند، ادامه داد: مدیران می‌توانند در روند برگزاری مسابقات از ظرفیت مردمی بهره مناسبی ببرند و خاستگاه فوتبالی مردم خوزستان می‌تواند در این راستا کمک شایانی کند.

پاپی زاده ضمن تاکید بر اینکه باید با اقدامات مختلف فرهنگی از بروز رخدادهای تلخ در ورزشگاه‌ها جلوگیری کرد، ادامه داد: می‌توان با انتخاب مناسب لیدرها، انتخاب تماشاگر برتر و غیره به نوعی اذهان عمومی را به سمت اهمیت اخلاق مداری در ورزش سوق داد.

وی با اشاره به اینکه مسولان باشگاه‌ها نیز وظیفه مهمی در هدایت تماشاگران به سمت آرامش و برگزاری مسابقات پرشور و هیجان انگیز، به دور از حواشی دارند، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که برخی از تماشاگرنماها موجب بروز حوادث تلخ می‌شوند و نباید این مهم را به حساب همه افراد و تماشاگران گذاشت.

نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه ها به بزرگ شدن حواشی بازی‌های چند هفته گذشته خوزستان کمک کردند و به آن دامن زدند، خاطرنشان کرد: امکان بروز حواشی در همه ورزشگاه‌ها و مسابقات وجود دارد لذا نباید صرفا به یک مصداق مانند حواشی استقلال اهواز – پیروزی تهران پرداخت و در صورت امکان برخورد، باید به همه بازی‌ها و استان‌های سراسر کشور توجه داشت.
:
:
:
آخرین اخبار