تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوش عنوان کرد:
افزایش ساخت‌ و سازهای شبانه و غیرقانونی در شوش
ساخت و سازهای شبانه و غیرقانونی در برخی مناطق شهر شوش در حالی افزایش پیدا کرده که مدیریت بازدارنده در مقابل این تخلفات کم‌رنگ است
عضو شورای شهر شوش گفت: ساخت و سازهای شبانه و غیرقانونی در برخی مناطق شهر شوش در حالی افزایش پیدا کرده که مدیریت بازدارنده در مقابل این تخلفات کم‌رنگ است.

سیدحکیم موسوی اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی در شهر یا شهرک‌های الحاق شده از وظایف اصلی شهرداری شوش به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:  اما دراین چند ماه گذشته وبه ویژه در ماه جاری شاهد ساخت و سازهای شبانه و غیرقانونی در مناطقی همچون کوی وهب، ابوذر غفاری، منطقه ابوذر و شرق جاده و تصرف زمین‌های کشاورزی وتبدیل کردن آنها به منازل مسکونی غیراستاندارد هستیم.

عضو شورای شهر شوش تصریح کرد: با وجود این تخلفات، درآینده متخلفان انتظار خدمات شهری از شهرداری و دیگر ادارات می‌کنند در صورتی که حتی حق وحقوق شهرداری را نداده و طرح‌های جامع و تفضیلی را نادیده گرفته‌اند.

موسوی با بیان اینکه مدیریت در برخورد قاطع با چنین افراد سودجو ضعیف است افزود: تشکیل پلیس ساختمانی مستقل و نداشتن نیروی انسانی کافی و وسیله نقلیه برای سرکشی لازم از جمله عواملی است که باعث پدید آمدن این بی بندوباری و بی‌اعتنایی به قوانین در شهر شوش شده است.

وی در پایان از فرماندار شوش خواستار جلوگیری ازاین تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان شد و خاطرنشان کرد : اگر این روند تخلفات در ساخت و ساز شهری ادامه پیدا کند باید آن را در آینده نه چندان دور زنگ خطری برای همه به شمار آورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار