تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حاشیه حضور رئیس جمهور در خرمشهر صورت گرفت
افتتاح بزرگترین پایانه مسافری توسط روحانی در 2 دقیقه
روحانی پس از حضور در پایانه مسافری بر روی بلندی قرار گرفت و به احساسات و سلام مردم پاسخ داد و پس از آن از راه ورودی، خارج شد و در واقع بزرگترین پایانه مسافری کشور در کمتر از دو دقیقه توسط ریاست جمهوری افتتاح شد.
روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور کشور برای افتتاح چند پروژه استانی وارد استان خوزستان شد.

وزیر صنعت، وزیر کشور، وزیر نیرو، وزیر راه و دبیر شورای امنیت ملی، روحانی را در این سفر یک‌روزه همراهی کردند.

افتتاح بزرگترین پایانه مسافری کشور توسط روحانی در کمتر از 2 دقیقه

رئیس جمهور پس از افتتاح چندین پروژه از جمله سامانه ترافیکی راه‌آهن جنوب غرب کشور، طرح آبرسانی غدیر، پروژه‌های پتروشیمی ماهشهر، شرکت روغن‌کشی بندر امام خمینی به سوی شهرستان خرمشهر سفر کرد.

رئیس جمهور به منظور حضور در میان زائران حسینی برای بدرقه آنها برای عزیمت به عتبات عالیات و افتتاح بزرگترین پایانه مسافری کشور، در مرز شلمچه حضور پیدا کرد.

روحانی در میان تکایا و مواکب حاضر شد و با آنها گفت‌و‌گو کرد و سپس برای افتتاح بزرگترین پایانه مسافری کشور، وارد پایانه خرمشهر شد.

روحانی پس از حضور در پایانه بر روی بلندی قرار گرفت و به احساسات و سلام مردم پاسخ داد و پس از آن از راه ورودی، خارج شد و در واقع بزرگترین پایانه مسافری کشور در کمتر از دو دقیقه توسط ریاست جمهوری افتتاح شد.

گفتنی است که این پایانه پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان امروز با حضور لحظه‌ای روحانی افتتاح شد، گرچه زائران عتبات عالیات در روزهای گذشته از آن برای تردد و عزیمت به عراق استفاده کردند.

این پایانه 32 گیت ورود و خروج دارد که پیش‌بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون نفر برای زیارت اربعین حسینی از طریق این پایانه وارد کشور عراق می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار