تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۶۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام کاروان 300 نفره فرهنگیان خوزستان به راهپیمایی اربعین
جمعی از کاروان فرهنگیان خوزستان در قالب یک کاروان 300 نفره پنجشنبه برای شرکت در همایش اربعین حسینی عازم کربلا می شوند
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: جمعی از کاروان فرهنگیان خوزستان در قالب یک کاروان 300 نفره پنجشنبه برای شرکت در همایش اربعین حسینی عازم کربلا می شوند.

سرگرد رضا طریفی در نشست خبری در آستانه هفته بسیج در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز بیان کرد: فرهنگیان خوزستان همچنین هنگام اعزام، در محل موکب اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مرز چذابه، عزاداری و سینه زنی می کنند.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه معرفی بسیج فرهنگیان و کارکردها و دستاوردهای آن، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع چرایی استکبار ستیزی، برگزاری نشست های روشنگری و تبیین نقش بسیج فرهنگیان در اقتصاد مقاومتی و برگزاری کلاس های رایگان مهارتی و مشاوره تحصیلی توسط معلمان بسیجی را از برنامه های دیگری عنوان کرد که توسط بسیج فرهنگیان خوزستان در هفته بسیج برگزار می شود.

طریفی گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی با محوریت چگونگی بالا بردن احساس مسئولیت معلمی در فرهنگیان، برگزاری نمایشگاه اقدامات خوزستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و سرکشی و تفقد از خانواده های شهدای فرهنگی از برنامه های دیگر سازمان بسیج فرهنگیان در این هفته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارتقای رتبه آموزشی در خوزستان خاطر نشان کرد: برپایی پایگاه های مشاوره تحصیلی و خانواده ها در سطح کانون ها از برنامه هایی مهمی است که توسط مجموعه بسیج در خوزستان دنبال می شود.

طریفی گفت: عنوان های روزهای هفته بسیج که در هفته نخست آذرماه شروع می شود به ترتیب شامل پژواک ندای زینب(ع)، انقلابی گری و ظلم ستیزی، انقلابی گری و پیشرفت، انقلابی گری و کار آفرینی، انقلابی گری و ایثار، انقلابی گری و اقتدای جهانی و انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار