تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاستا : مقابل سپاهان روز بد صنعت نفت بود/ با فونیکه‌سی و خالقی‌فر اختلافی ندارم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به اینکه اختلافی با فونیکه سی و خالقی فر ندارد،گفت: بازیکنان ما پتانسیل نتیجه گیری مقابل تیمهای بزرگ لیگ را دارند اما متاسفانه مقابل سپاهان امروز روز بد تیم ما بود.

به گزارش مهر، خوزه آلبرتو کاستا پس از دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان که با برتری 4 بر صفر تیم مهمان در ورزشگاه تختی آبادان به پایان رسید، گفت:  من با این موضوع موافقم که بازیکنانم در این دیدار یک بازی بد و ضعیف را به نمایش گذاشتند ضمن اینکه من در غیاب چند بازیکن کلیدی خود تیم را به میدان فرستادم.

وی در همین خصوص افزود:  پس از دریافت گل اول، شیرازه تیم ما از هم پاشید و این موضوع باعث شد تا بازیکنان ما دچار استرس شوند. البته متاسفانه بازیکنان ذخیره ما نیز نتوانستند خوب بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه من از هواداران آبادانی عذرخواهی می‌کنم گفت:  سعی می کنیم در بازی های آینده این نتیجه ضعیف را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین شما و فونیکه سی و همچنین رضا خالقی فر اختلاف وجود دارد، تاکید کرد: به هیچ وجه من اختلافی با فونیک سی و خالقی فر ندارم. فونیکه سی در این بازی 3 کارته بود و همچنین خالقی فر نیز مصدوم بود بنابراین نمی توانستیم از آنها در این دیدار استفاده کنیم. اما در بازیهای آینده از این دو بازیکن استفاده خواهیم کرد.

کاستا با اشاره به اینکه دست من روی نیمکت ذخیره های تیم در این دیدار برای تعویض بسته بود،گفت: به دلیل محدودیت در تعداد بازیکنانی که در اختیار داشتیم نمی توانستم که از بازیکنان دیگر استفاده کنم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که سپاهان تیم بزرگی است که بازیکنان ملی پوش زیادی داشته و از یک مربی خوب به نام کرانچار که فوتبال را خوب می فهمد برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تاکید کرد:  تیم ما توانست ضمن ارائه بازی های خوب، نتایج قابل قبولی را مقابل تیم های بزرگی مانند استقلال، ذوب آهن و نفت تهران بگیرد. بنابراین بازیکنان ما پتانسیل نتیجه گیری مقابل تیمهای بزرگ لیگ را دارند اما متاسفانه مقابل تیم سپاهان روز بد تیم ما بود.

وی در خاتمه در خصوص عباس محمدی گفت:  محمدی دروازه بان خوبی است که از تجربه بالایی نیز برخوردار است و سعی می کنیم که در بازیهای آینده از وجود این دروازه بان در تیم استفاده کنیم.

:
:
:
آخرین اخبار