تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرانچار : لیگ ایران جزو 20 لیگ برتر جهان است/ مستحق پیروزی برابر نفت آبادان بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه از نظر من لیگ ایران با کیفیت بوده و از این لحاظ جزو 20 لیگ اول جهان است،گفت: مستحق پیروزی برابر صنعت نفت آبادان بودیم.

به گزارش مهر، زلاتکو کرانچار پس از دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و با برتری 4 بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید گفت:  من به خاطر این نتیجه به بازیکنانم تبریک می گویم. تیم صنعت نفت می خواست مالکیت توپ را در جریان بازی در اختیار داشته باشد اما بازیکنان ما امروز با انگیزه زیادی که داشتند اجازه این کار را به آنها ندادند.

وی با بیان اینکه مستحق این بودیم که به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم، افزود:  من قبول دارم که نفت تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به دلایل مختلف از جمله مصدومیت در اختیار نداشت. اما این مسئله در جریان رقابت های لیگ برای همه تیم ها وجود دارد.

کرانچار تاکید کرد:  از روزی که هدایت تیم سپاهان را بر عهده گرفتم سعی کردم که یک فوتبال خوب و با کیفیت را در لیگ ایران به معرض نمایش بگذاریم. ما حتی مقابل تیم های صبا و استقلال نیز می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه بازیکنان ما از شانس های خود در آن دو بازی استفاده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با کیفیت خارق العاده ای که تیم ما پیدا کرده می دانستم که بازی را می توانیم ببریم اما شاید با این نتیجه نه.

وی در خصوص کیفیت لیگ ایران و حضور مربیان طراز اول خارجی در این لیگ گفت: من نمی توانم تایید کنم که لیگ ایران کیفیت خوبی ندارد از نظر من این لیگ جزو 20 لیگ برتر دنیاست که کیفیت خوبی دارد.

کرانچار در همین خصوص افزود:  مربیانی که در حال حاضر در فوتبال طراز اول جهان کار می کنند می توانند اقداماتی را انجام دهند که در حال حاضر ما در لیگ ایران قادر به انجام آن نیستیم. به عنوان مثال بلاژوویچ توانست تیم ملی کرواسی را سوم جهان کند اما در لیگ ایران شانس چندانی برای موفقیت نداشت.

وی در خصوص بازیکنان ایرانی نیز تصریح کرد:  می خواهیم در سپاهان کاری بکنیم که بازیکنان ما از نظر تاکتیک پذیری و به خصوص خلاقیت پیشرفت کنند. به نظر من بازیکنان ایرانی ازخلاقیت و کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل می توانند کمک زیادی به مربیان خود و به ویژه مربیان خارجی که شاغل در لیگ ایران هستند بکنند.

:
:
:
آخرین اخبار