تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
بازارچه دوم بانوان آبادان افتتاح می شود
فرماندار آبادان از راه اندازی بازارچه دوم بانوان آبادان در آینده ای نزدیک خبر داد
فرماندار آبادان از راه اندازی بازارچه دوم بانوان آبادان در آینده ای نزدیک خبر داد.

عزیزاله شهبازی عصر روز چهارشنبه در نشست با اعضای کمیسیون بانوان شهرستان آبادان گفت: بازارچه دوم بانوان به منظور حضور بیشتر زنان این شهرستان در حوزه هنر و اقتصاد افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه نشست های بانوان مبنایی برای انجام حرکت های مهم است، افزود: بانوان آبادان با اتحاد و همبستگی می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

شهبازی اظهار کرد: فعالیت گسترده بانوان در موسسات مردم نهاد، بازارچه بانوان، خانه بانوان و عرصه رسانه ای نشان دهنده سیاست استمراری دولت تدبیر و امید در جهت حضور موثر و گسترده بانوان در سطح اجتماع است.

فرماندار آبادان تصریح کرد: دستگاه ها و مدیران اجرایی در پروژه های تعریف شده به طور حتم موضوع حضور بانوان را مد نظر دارند.

شهبازی با اشاره به اهمیت شهرهای جنوب غرب استان (آبادان و خرمشهر) برای دولت تدبیر و امید، گفت: سفرهای متعدد وزرا و مدیران کشوری به این منطقه نشان از اهمیت بخشی دولت به این نقطه از کشورمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور حداکثری و چشمگیر بانوان در فعالیتهای جمعی خانه بانوان این شهرستان شد و افزود: راهبرد ما حضور حداکثری بانوان در سطح جامعه است.  

شهبازی اظهار کرد: برای حمایت از این حضور، بازارچه دوم بانوادن نیز مکان یابی شده که امید می رود امسال به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات و نشست های بانوان به صورت مستمر تصریح کرد: فرمانداری آبادان به طور قطع به عنوان نماینده حاکمیتی دولت در منطقه از هر گونه اقدام مثبت بانوان که در جهت پویایی و شکوفایی جامعه انجام می شود، با جدیت حمایت می کند.

شهبازی ابراز امیدواری کرد، بانوان آبادان در حوزه های مختلف همچون کانون وکلا، هیئت علمی دانشگاه و حقوق شهروندی حضور خود را بیش از پیش نشان دهند.

فرماندار آبادان در خصوص انتخاب مدیریت جدید آموزش و پرورش از میان بانوان نیز گفت: فرد انتخاب شده، بانویی تحصیلکرده و مناسبی است که از سوی دولت روحانی انتخاب و حکم خود را دریافت کرده است، انتظار داریم بانوان آبادانی با همراهی و همگرایی، وی را یاری کرده تا بتواند نقش خود را در این عرصه مهم به خوبی ایفا کند.

شهبازی در پایان این نشست افزود: نظام جمهوری اسلامی، ثانیه ای را برای خدمت به مردم جا نخواهد گذاشت، استحقاق مردم آبادان بیشتر از اینهاست و انتظار می رود با توجه به وجود سه نماینده مردم در مجلس و وجود سازمان منطقه ی آزاد اروند، بنادر، گمرکات و غیره بیش از این مردم از امکانات برخوردار شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار