تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با صرف 1.4 میلیارد تومان
خط لوله مسیر آزادراه پل زال ـ اندیمشک جابه‌جا شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام عملیات جابه‌جایی خطوط لوله انتقال نفت این شرکت به منظور احداث آزاد راه پل زال ـ اندیمشک خبر داد.

سید کمال موسوی  در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه آزاد راه پل زال ـ اندیمشک قسمتی از خط لوله انتقال نفت این شرکت در تلاقی با مسیر احداثی قرار گرفت.
وی ادامه داد : به منظور اجرای این پروژه مهم و ملی، کارشناسان تعمیرات خطوط لوله این شرکت با  انجام مطالعات و اقدامات فنی مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن از وقفه در این پروژه مهم و ملی جلوگیری کردند.
موسوی افزود: با تعریف پروژه‌ای عملیاتی در این خصوص، قطعاتی از خط لوله انتقال نفت به قطر 6 اینچ و طول 8 هزار متر که در تلاقی با حریم آزاد راه قرار داشت از حریم راه خارج و خط لوله جدید جایگزین آن شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: این پروژه با صرف 10 هزار نفر ساعت و 220 میلیون تومان هزینه اجرای عملیات و یک میلیارد و 200 میلیون تومان خرید لوله مخصوص انتقال نفت در مدت زمان چهار ماه انجام شد.
موسوی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه عملیاتی علاوه بر جلوگیری از وقفه در عملیات اجرایی یک پروژه عمرانی ملی، زمین‌های زیادی که به واسطه وجود این خط لوله در حریم آن قرار داشتند آزاد سازی شده و برای بهره‌برداری‌های کشاورزی و صنعتی در اختیار شهروندان و ساکنان منطقه قرار گرفتند.
برچسب ها: آزادراه ، پل زال ، اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار