تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوشتر خبر داد
کمبود جمعیت؛ مشکل اخذ درجه جدید شهرداری شوشتر
عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از کمبود جمعیت برای اخذ درجه جدید شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: اخذ درجه جدید نیاز ضروری شهرداری شوشتر است.

به گزارش فارس،غلام سلطانیان در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در شرایط کنونی همه شرایط برای اخذ درجه جدید شهرداری شوشتر مهیاست ولی کمبود جمعیت شهری مشکلی اساسی برای تکمیل این روند شده است.
وی با اشاره به مزایای اخذ درجه جدید برای شهرداری تاکید کرد: در صورت اخذ درجه جدید شهرداری شوشتر می‌توان واحد‌های زیادی را در این سازمان تاسیس کرد و مجوز تاسیس این واحدها در شهرداری تنها به اخذ درجه شهرداری ارتباط دارد.
سلطانیان با اشاره به سقف جمعیتی مورد نیاز برای اخذ درجه 9 شهرداری شوشتر خاطر نشان کرد: برای اخذ درجه 9 شهرداری شوشتر نیازمند جمعیت 132 هزار نفری شهر هستیم ولی در شرایط کنونی جمعیت شهر شوشتر تنها 112 هزار نفر است که این کاستی باعث ایجاد مشکل در اخذ این درجه می‌شود.
سلطانیان تاکید کرد: در ماه‌های گذشته از شهرداری درخواست کرده‌ایم که تراز مالی شهرداری را به تفکیک آیتم‌های درآمدی و هزینه‌ای به شورای شهر ارسال کند که این مهم محقق شده است ولی آیتم‌های ارسال شده بسیار کلی است و باید اصلاح شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در شرایط کنونی شورا به دنبال آن است که در صورت امکان صرفه‌جویی در شهرداری را در برخی از هزینه‌ها محقق کند تا هزینه‌های ماهانه به حداقل کاهش یابد.
:
:
:
آخرین اخبار