تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شوشتر
متمم 95 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر مصوب شد
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: متمم بودجه ارسالی از طرف شهرداری شوشتر به شورا در جلسه امروز به تصویب رسید.

به گزارش فارس، حسن دهدار در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: متمم ارسالی بودجه از طرف شهرداری امروز پس از بررسی‌های بسیار زیادی در صحن علنی شورا به تصویب رسید و سرعت عمل شورا شایسته قدردانی است.
وی با اشاره به خصوصیات این متمم بودجه افزود: متمم بودجه سال90 به صورتی کارشناسی و دقیق نگارش شده بود و در کمترین زمان ممکن در صحن علنی شورای شهر بررسی و برای تائید مصوبه به فرمانداری ارسال شد.
دهدار با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای تحقق بودجه و متمم سال 90 باید تلاش بسیار زیادی به کار گیرد، تاکید کرد: اجرای کامل بودجه و متمم نیازمند تلاش بسیار زیادی در بحث درآمدزایی در شهرداری شوشتر است و در این‌باره باید همه عوامل در شهرداری تلاش کنند.
نایب‌رئیس شورای شهر شوشتر تاکید کرد: در متمم بودجه سال‌جاری 18 پروژه جدید نیز در نظر گرفته شده است که اجرای این پروژه‌ها سطح خدمات‌دهی به مردم را افزایش می‌دهد و در این‌باره باید تلاش مضاعفی را به کار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همیشه متمم‌های بودجه در شهرداری‌ها به صورت بلندپروازانه نگارش می‌شود که در صورت وجود درآمد زیاد در شهرداری این میزان درآمد امکان هزینه داشته باشد و به این دلیل متمم بودجه در سال‌جاری کارشناسانه و اجرایی نوشته شده است.
وی افزود: متمم بودجه سال‌جاری 95 میلیارد ریال است که به طور کامل به تصویب شورای شهر رسید و برای تائید به فرمانداری شوشتر ارسال می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار