تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوش:
روزانه 30 ترکیدگی لوله‌ شبکه‌آبرسانی در شوش رخ می‌دهد
عضو شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به ترکیدگی مداوم لوله‌های شبکه آبرسانی، بر ضرورت توجه اداره آب و فاضلاب شوش را برای رفع نواقص شبکه آبرسانی این شهر خواستار شد
عضو شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به ترکیدگی مداوم لوله‌های شبکه آبرسانی، بر ضرورت توجه اداره آب و فاضلاب شوش را برای رفع نواقص شبکه آبرسانی این شهر خواستار شد.

سید حکیم موسوی امروز با اشاره به فرسودگی شبکه آبرسانی در این شهر اظهار کرد: روزانه بیش از30 مورد ترکیدگی لوله‌های آب در شهر شوش گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه فرسوده آبرسانی شهر شوش باعث آلودگی آب شرب منازل می‌شود، افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی و معضلات ناشی از آن، و وجود هزاران مشترک و 60 شاغل در سازمان آبفا، فقدان یک برنامه‌ریزی عملیاتی در تأمین اعتبارات برای مرمت و تعمیر این شبکه مشهود است.

عضو شورای شهر شوش ادامه داد: اگر در سال‌های اخیر مبالغی که تحت عنوان قبوض آب از مردم اخذ می‌شد به صورت عملیاتی و برنامه‌ریزی شده برای امور آب و فاضلاب در شوش هدایت و اختصاص داده می‌شد امروز شاهد چنین وضع فلاکت‌باری نمی‌شدیم.

موسوی یادآور شد: در سطح شهر شاهد تخریب آسفالت و چاله‌چاله شدن خیابان‌ها هستیم که با وجود خطرساز بودن و تهدید سلامت و جان شهروندان، اما تاکنون اقدام سازنده‌ای در این ارتباط صورت نگرفته است.

وی در پایان از مسؤولان مربوطه خواستار برطرف کردن این مشکلات و مرمت و نوسازی شبکه آبرسانی شهر شوش شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش
:
:
:
آخرین اخبار