تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۷۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان مطرح کرد:
کاهش شدید دما در خوزستان
:بیشترین کاهش دما در روز ۶ و ۷ آذر رخ می‌دهد که این افت شدید با کاهش دمای سطح خاک در مزارع نواحی شمالی همراه است
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه خوزستان با کاهش شدید دما مواجه می‌شود، گفت:بیشترین کاهش دما در روز ۶ و ۷ آذر رخ می‌دهد که این افت شدید با کاهش دمای سطح خاک در مزارع نواحی شمالی همراه است.

کوروش بهادری درباره وضعیت آب و هوای خوزستان اظهارداشت: با توجه به افزایش ابر در برخی مناطق شاهد  بارش باران در  نقاط مختلف استان به ویژه نواحی جنوبی استان هستیم.

وی با بیان‌اینکه از روز 6 آذر با افت شدید دما مواجه هستیم،گفت: در نوار شهرهای شمالی خوزستان کاهش دما ممکن است به کمتر از 2 درجه سانتی‌گراد نیز برسد و این پدیده تا  7 آذر ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: امروز شهرستان‌های دهدز و ایذه با 5 درجه سردترین و شهرستان امیدیه با 27 درجه گرمترین نقاط خوزستان هستند و همچنین نوسان دمایی در اهواز بین 26 و 9 درجه است.

وی با بیان اینکه مدل‌های هواشناسی افزایش باد را نشان می‌دهند، عنوان‌کرد: افزایش باد ممکن است چشمه‌های گرد وخاک استان را فعال و شاهد پدیده گرد و غبار باشیم.

بهادری تصریح‌کرد: بیشترین کاهش دما در روز 6 و 7 آذر رخ می‌دهد که این افت شدید با کاهش دمای سطح خاک در مزارع نواحی شمالی  همراه است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ارزیاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
3
مدیرکل محترم با سلام اغلب پیش بینی های شما غلط هستند چرا اینقدرمصاحبه میکنید که ناچار به اصلاح آن بشوید.
مثلا درطول هفته جاری فرمودید اول هفته بارندگی داریم بعد گفتید دوشنبه تا چهارشنبه بعد گفتید مدل ها عوض شده اند و پایان هفته بارندگی داریم بعد فرمودید اوایل هفته آینده بارندگی داریم . چرا اینقدراشتباه ؟
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
3
جادارد از پیش بینی دقیق هواشناسی در رابطه با اعلام بارندگی تشکر کرد زیرا باعث شده که در آماده باش کامل باشند و همه چیز به خیر گذشت زیرا قطره ای بازان از اسمان به زمین نرسید
:
:
:
آخرین اخبار