تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میثاقیان : تیم آلومینیوم مانند یک بچه سرراهی است/ به انواع بیماری‌ها دچار شده‌ام!
سرمربی مستعفی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: متاسفانه مدیران استان هرمزگان با باشگاه آلومینیوم مانند یک بچه سر راهی برخورد کرده و هیچگونه کمکی برای بیرون آمدن از این بحران نکرده‌اند.

اکبر میثاقیان پس از استعفا از سرمربیگری تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با مهر، مشکلات مالی را دلیل اصلی این استعفا عنوان کرد و افزود: واقعا تاسف می‌خورم وقتی می‌بینم شهری همچون بندرعباس با داشتن ظرفیت‌های اقتصادی فراوان و مردمی خوب و فوتبالدوست از داشتن یک تیم در لیگ برتر محروم است.

میثاقیان اضافه کرد: در تعجبم استانی که بیش از نیمی از تجارت و اقتصاد ایران در آن جریان دارد از پرداخت مطالبات بازیکنان یک تیم فوتبال در لیگ یک ناتوان است و صنایع بزرگی که در استان مستقر هستند کمکی به ورزش استان نمی‌کنند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: تیم را با چنگ و دندان بدون هزینه نگه داشته‌ام. راضی نگه داشتن بازیکنان زمانی که مطالبات آنها پرداخت نشده بسیار سخت است. طی این هفت ماه فشارهای روانی و روحی زیادی را تحمل کرده‌ام اما نمی‌توانم بیش از این بازیکنان را راضی نگه دارم.

وی با اشاره به مشکلات مالی فراوان باشگاه آلومینیوم هرمزگان، اظهار داشت: کارخانه آلومینیوم المهدی با کادرفنی و بازیکنان آلومینیوم قرارداد امضا کرده و موظف است مطالبات بازیکنان را پرداخت کند اما متاسفانه پس از گذشت هفت ماه تنها 15 درصد از مبالغ قرارداد ما پرداخت شده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: تنها به خاطر مردم تاکنون در این تیم مانده‌ام و اگر هم اکنون که تیم در صدر جدول قرار دارد بروم بهتر است چون با خاطره‌ای خوش با مردم هرمزگان خداحافظی خواهم کرد.

وی افزود: من پس از حضور در آلومینیوم انواع بیماری‌ها را گرفته‌ام و می دانم اگر این وضع ادامه پیدا کند شرمنده مردم هرمزگان خواهم شد به همین علت از این تیم جدا خواهم شد.

وی عنوان کرد: من هم اکنون با مدیرعامل و مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان دوست هستم و بنابراین تصمیم گرفته‌ام از این تیم جدا شوم تا در آینده کدورتی بین ما پیش نیاید.

میثاقیان ضمن تشکر از همکاری استاندار هرمزگان اظهارداشت: استاندار هرمزگان واقعا در این مدت یار و یاور باشگاه آلومینیوم بوده اما متاسفانه عدم پرداخت مطالبات بازیکنان شرایط را برای ماندن در این تیم سخت کرده و دیگر توان جمع کردن بازیکنان را با وعده وعید ندارم.

وی تصریح کرد: متاسفانه مدیران استانی با باشگاه آلومینیوم مانند یک بچه سر راهی برخورد کرده و هیچگونه کمکی برای بیرون آمدن از این بحران نکرده اند، طی ماههای اخیر جلسات مختلفی برای کمک به تیم انجام شده و ماحصل این جلسات تنها دادن قولهای مختلف و دلخوش کردن به آینده بوده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: نمی دانم زمانیکه یک استان توان حل مشکل یک تیم در لیگ یک ندارد چرا اصرار به داشتن تیم در لیگ برتر دارد. شرایط در لیگ برتر به دلیل بالا بودن سقف قراردادها و حاشیه‌های موجود بسیار سخت‌تر از لیگ یک است همانگونه که می‌بینید تیم‌هایی که در لیگ برتر نتوانسته‌اند در پرداخت مطالبات بازیکنان خوب عمل کنند وضعیت خوبی در جدول ندارند.

میثاقیان اظهار داشت: هر روز قبل از آنکه به سر تمرینات بیاییم به امام هشتم (ع) و خدا توکل می‌کنم که بتوانم همچون روزهای قبل بازیکنان را راضی کنم اعتقاد دارم تا کنون اهل بیت (ع) و خدا کمکم کرده‌اند که تیم را با این وضعیت در صدر جدول نگه داشته‌ام. هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم شرایط جدول و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و اگر نتوانیم خواسته مالی بازیکنان را برآورده کنیم نمی‌توانیم امیدی به باقی ماندن در صدر جدول داشته باشیم.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با 28 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ماشین سازی تبریز در صدر جدول گروه ب رقابت‌های لیگ دسته یک قرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار