تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير عامل باشگاه فجر سپاسي: استقلالي‌ها نبايد پيروزي ما را لوث كنند
جعفري با بيان اين كه مسئولان ذيربط به تعهداتشان در قبال باشگاه فجر سپاسي عمل نكرده‌اند، گفت: متاسفانه هنوز مشكلات مالي ما پا بر جا هستند.

مدير عامل باشگاه فجر سپاسي در گفت‌و‌گو با ايسنا ، با بيان اين كه هنوز مشكل مالي اين باشگاه پا بر جا است، اظهار كرد: متاسفانه مسئولان مربوطه به تعهداتشان در قبال باشگاه عمل نكرده‌اند و ما هنوز از نظر مالي با مشكل روبرو هستيم. البته ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم و بازيكنان هم خيلي صبوري مي‌كنند.

وي در ادامه با اشاره به پيروزي تيمش برابر استقلال در هفته‌ بيست و يكم ليگ برتر فوتبال افزود: بازيكنان تمرينات را به خوبي پيگيري مي‌كنند و پس از پيروزي خوبمان برابر استقلال با روحيه بيشتري در ميادين حاضر خواهند شد.

جعفري درباره ديدار تيمش برابر استقلال هم گفت: ما برابر آبي‌پوشان پايتخت پيروزي قاطعي كسب كرديم و اگر كمي بيشتر دقت مي‌كرديم مي توانستيم چهار گل به اين تيم بزنيم. استقلالي‌ها هم نبايد با گفتن اين كه زمين خراب بود و مواردي از اين قبيل، پيروزي ما را لوث كنند.

مدير عامل باشگاه فجر سپاسي همچنين به ديدار هفته‌ آينده تيمش برابر مس هم اشاره كرد و گفت: بازي بعدي ما در خانه است و با توجه به روحيه تيم و شرايط موجود پيروزي در آن بازي هم دور از دسترس نيست. به هر حال شرايط جدول به گونه‌اي است كه نبايد امتيازهاي خانگي را از دست بدهيم.

وي درباره آخرين وضعيت پرداخت مطالبات علي كلانتري سرمربي پيشين تيم فوتبال فجر سپاسي خاطر نشان كرد: كلانتري زحمات زيادي براي تيم كشيد كه بايد قدر او را بدانيم. پيش از ديدار با استقلال در جلسه اي از او و دستيارش تقدير كرديم و با او توافق كرديم كه چگونه مطالباتش را پرداخت كنيم. البته هيچ باشگاهي از مربي پيشين خود تقدير نمي‌كند، اما ما به پاس زحماتي كه كلانتري در تيم كشيده بود، اين كار را كرديم.

جعفري در پايان گفت: اگر در نيم فصل اول بد شانس نبوده و برخي اشتباه‌هاي داوري به ضرر ما رخ نمي‌داد ، اكنون يك مربي جوان و خوب را به فوتبال ايران معرفي كرده بوديم. البته كلانتري بسيار دانا است و مي‌تواند در كارش موفق شود. ما حتي از او خواستيم كه در تيم بماند و ضمن در اختيار گذاشتن تجربه‌اش، به بازيكنان انگيزه بدهد، اما او نپذيرفت. به هر حال تيم فجر سپاسي خانه علي كلانتري است.
:
:
:
آخرین اخبار