تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقري: دنیزلی مربی ای نیست که در دربی ببازد/هیچ برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ندارم
کريم باقري سرپرست تيم ملي نشد،این در حالی است که در ماه های اخیر خبرهای مختلفی در مورد حضور او در تیم ملی به وجود آمد.کارلوس کي‌روش هم  پيش از اين‌ها گفته بود سرپرست نمي‌خواهد و این در نوع خودش موضوع مبهمی است که چرا بارها اسم کریم باقری به میان آمد.باقري مدتی است که فعلا زياد به فوتبال نزديک نمي‌شود و به کارهاي شخصی و تجاري اش مي‌پردازد.بعد از مدت ها اما حرف زدن با این چهره دوست داشتنی در نوع خودش جالب به نظر می رسد.جدیدترین حرف های آقا کریم را می خوانید.

http://u.goal.com/153500/153598hp2.jpg

اين شايعه بود که قرار است با تيم ملي همکاري کنيد ولی مثل اینکه منتفی شد؟

من هيچ‌وقت نگفتم که با تيم ملي همکاري خواهم کرد. از من پرسيدند که آيا با کي‌روش جلسه داشته‌اي، من هم گفتم قرار است جلسه‌اي داشته باشيم و با هم حرف بزنيم.

آقاي کي‌روش زياد با پيشکسوتان ايراني ارتباط ندارد ولي اين که با شما ارتباط دارد، جالب است.چرا؟

ديگر اين سوال را من نمي‌توانم جواب بدهم، بهتر است از خود آقاي کي‌روش بپرسيد. ولي ما قبل از بازي ايران و بحرين با هم حرف زديم که خودش مرا براي حضور در اين مسابقه دعوت کرد. بعد از آن هم قرار شد که با هم حرف بزنيم ولي تا الان فرصتي ايجاد نشده است.

ممکن است شما را هم در تيم ملي ببينيم؟

حتما که نبايد اين اتفاق بيفتد. آقاي کي‌روش فقط خواست که با هم جلسه داشته باشيم. فکر مي‌کنم بهتر است سوالتان را از ايشان بپرسيد. حالا حتما قرار نيست همکاري کنيم و ممکن است يک جلسه دوستانه باشد.

در هفته‌هاي اخير شايعه درباره شما زياد بود. يک روز گفتند تيم ملي، يک روز پرسپوليس، يک روز تراکتورسازي...

همان‌طور که خودتان گفتيد اين‌ها شايعه است. من با کسي نه مذاکره‌اي کرده‌ام و نه صحبتي داشته‌ام. هيچ برنامه‌اي براي بازگشت به فوتبال ندارم.

درباره پرسپوليس هم سوال داريم. بعد از حضور دنيزلي وضعيت تيم را چطور مي‌بينيد؟

او مربي بزرگي است ولي دنيزلي نياز به زمان دارد. نبايد فراموش کنيم در چه شرايطي پرسپوليس را تحويل گرفت. ولي مهم‌تر از هر چيزي حضور اين مربي بود. فشار زيادي از روي تيم برداشته شد و الان بازيکنان راحت‌تر بازي مي‌کنند. تيم فقط زمان مي‌خواهد تا بتواند گذشته را به‌طور کامل فراموش کند. رفته‌رفته شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد.

دربي هم نزدیک است. فکر نمي‌کنيد اين داربي براي پرسپوليس با بقيه متفاوت است؟

من فکر مي‌کنم اين سوال را پرسيديد چون آقاي دنيزلي اولين دربي را تجربه خواهد کرد. طبيعتا نتيجه دربي مي‌تواند از همه نظر تاثيرگذار باشد؛ هم فني و هم روحي. ولي فراموش نکنيم پرسپوليس قبل از دربي هم مسابقه دارد و بايد به همه مسابقه‌ها نگاه ويژه‌اي داشته باشد. اما همان‌طور که گفتيد اين دربي براي پرسپوليس و دنيزلي اهميت زيادي دارد. او قطعا نقشه‌هاي زيادي براي آن مسابقه خواهد داشت و من بعيد مي‌دانم به اين راحتي امتياز بدهد.او مربی ای نیست که در چنین بازی هایی ببازد.
:
:
:
آخرین اخبار