تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خبرداد:
تحویل 53 هزار تن محصول ذرت از کشاورزان خوزستانی
در این مدت و تا روز گذشته 53 هزار و 449 تن محصول ذرت خشک از کشاورزان استان خوزستان تحویل گرفته شده است
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به آغاز عملیات جمع‌آوری محصول ذرت کشاورزان از 28 آبان ماه در استان گفت: در این مدت و تا روز گذشته 53 هزار و 449 تن محصول ذرت خشک از کشاورزان استان تحویل گرفته شده است.

هادی سلامات اظهار کرد: برداشت ذرت در خوزستان از اوایل آذرماه آغاز شده است و شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد تا همه ذرت تولیدشده کشاورزان استان را از آن‌ها دریافت کند و به این منظور نیز با ایستگاه‌های خشک‌کنی ذرت به عقد قرارداد پرداخته است.

وی با بیان این‌که جمع‌آوری محصول ذرت در شش شهرستان استان شامل شوشتر، اندیمشک، دزفول، شوش، بهبهان و گتوند انجام می‌شود، افزود: 37 مرکز و انبار نگهداری و جمع آوری محصول ذرت پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است که محصول کشاورزان در این مراکز نگهداری می‌شود و این مراکز در صورت نیاز قابل افزایش نیز خواهد بود.

سلامات با اشاره به این‌که شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر خرید فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امسال برای دومین بار است که ذرت تولیدی خوزستان از طریق بورس عرضه می‌شود و شرکت پشتیبانی امور دام استان در زمینه دریافت و میزان تحویل این محصول محدودیت و مشکلی ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته ذرت با قیمت تضمینی 10 هزار و 368 ریال و با عرضه در بورس به فروش می‌رسد و مابه‌التفاوت آن را دولت به کشاورزان پرداخت می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار