تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۷۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:
دریافت مجوز راه‌اندازی آموزشکده سلامت در شوش
: مجوز راه‌اندازی آموزشکده سلامت در شوش گرفته شده و مشکل ساختمان این آموزشکده برای راه‌اندازی در حال برطرف شدن است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مجوز راه‌اندازی آموزشکده سلامت در شوش گرفته شده و مشکل ساختمان این آموزشکده برای راه‌اندازی در حال برطرف شدن است.

یوسف پریدار صبح امروز با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی آموزشکده سلامت در این شهرستان گرفته شده است، اظهار کرد: با هماهنگی نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و بررسی معاونت توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول و همکاری دانشگاه پیام نور شوش، ساختمان آموزشکده سلامت آماده تحویل است.

وی افزود: برای راه‌اندازی این آموزشکده با مشکل‌ مکان فیزیکی مواجه بودیم که بر این اساس پیگیری‌های لازم برای تأمین مکان مورد نیاز توسط معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که قسمتی از ساختمان دانشگاه پیام نور شوش قابل تفکیک است و مسؤولان دانشگاه پیام‌نور قرار است که به صورت جداگانه این قسمت را برای راه‌اندازی آموزشکده در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول قرار دهند.

پریدار با بیان اینکه ساختمان بررسی شده آماده تحویل به دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول است افزود: اقدامات بعدی برای راه‌اندازی آموزشکده سلامت شوش باید توسط معاونت آموزشی برای تنظیم ساختار مدیریتی و اداری و اتخاذ ضوابط لازم برای نحوه جذب دانشجو و شروع تحصیل این دانشجویان انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: آموزشکده‌های سلامت بر اساس نیاز منطقه به صورت پویا فعالیت می‌کنند و رشته‌هایی هستند که به صورت مرتب ممکن است که جابه‌جا شده و براساس نیازهای مردم عرضه شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار