تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی ستاد کمک به دانش آموزان نیازمند در شوش
فرماندار شوش از تشکیل ستاد کمک به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: دبیرخانه این ستاد در آموزش و پرورش شوش راه اندازی شده است
فرماندار شوش از تشکیل ستاد کمک به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: دبیرخانه این ستاد در آموزش و پرورش شوش راه اندازی شده است.

رضا نجاتی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شوش بر لزوم فراهم کردن زمینه و شرایط لازم برای تحصیل دانش آموزان تاکید کرد و افزود:باید به نحوی برنامه ریزی کرد تا حتی یک دانش آموز هم از تحصیل باز نماند.

وی افزود: با راه اندازی ستاد کمک به دانش آموزان نیازمند در شهرستان شوش کمک های اهدایی از سوی افراد خیر جمع آوری و نسبت به تهیه کیف و کفش ، پوشاک و لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت اقدام می شود.

فرماندار شوش در ادامه نشست های شورای آموزش و پرورش را مهم ترین و شاخص ترین جلسات در شهرستان دانست و ادامه داد : هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور و یک سرمایه گذاری طولانی مدت در جهت شکوفایی دانش واستعداد دانش آموزان است.

نجاتی از آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی هرکشور و زمینه ساز توسعه و تحول درجامعه یاد کرد و گفت:آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت سرمایه انسانی کشور محسوب می شود.

فرماندار شهرستان شوش گفت: آموزش و پرورش فعال و پویا در هر جامعه ای به رشد و شکوفایی آن جامعه منجر شده و زمینه ساز توسعه پایدار خواهد بود.

اواخر شهریورماه امسال و در قالب پروژه مهر نیز یکهزار و 150 کیف مدرسه به ارزش 490 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

این تعداد کیف مدرسه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، موسسه آموزشی قلم چی و آموزش و پرورش شوش تامین شده بود.

یکهزار و 420 دانش آموز نیازمند از جمله حدود 900 دانش آموز پسر در شهرستان شوش از کمک های افراد نیک اندیش ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر موسسه های خیریه بهره مند می باشند.

24 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان شوش تحصیل می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار