تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فونیکه سی:نه شیشه شکستم نه فحش دادم/ دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم
پرسپولیس تیم بزرگ و خیلی خوبی است. بچه ها می گفتند این تیم در آبادان آمار خوبی ندارد و نتوانسته ما را شکست دهند.
فونیکه سی مهاجم گلزن صنعت نفت آبادان در آستانه بازی با پرسپولیس امید اول گلزنی زردپوشان محسوب می شود و مطمئنا مدافعان پرسپولیس را به دردسر خواهد انداخت.او که نمی خواهد از جمع مدعیان آقای گلی جدا شود در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.او در شایعه درگیری خود با مدافع مس کرمان ، فحاشی به بازیکنان و شکستن شیشه رختکن هم حرف می زند.

چرا مقابل مس بازی برده را مساوی کردید؟

خیلی خوب بازی کردیم و هم در نیمه اول و هم نیمه دوم به آنها گل زدیم. تا دقیقه آخر هم 2 بر یک پیش بودیم ولی داور نگذاشت برنده شویم.

چرا؟

گل دوم آنها صددرصد خطا بود. همه دیدند مهاجم مس روی مدافع ما خطا کرد ولی داور نگرفت. نیمه اول هم بازیکن ما سانتر کرد و تا آمدم ضربه بزنم، مدافع مس مرا هول داد اما داور خطای مرا گرفت. مدافعی که پشت سر من است چطور می توانم او را بزنم؟ اگر ضربه سر را می زدم صددرصد گل بود ولی داور پنالتی نگرفت. یک تک به تک هم شدم که داور آفساید گرفت در حالی که اصلا آفساید نبود. مگر یک داور چقدر باید اشتباه کند تا نتیجه عوض شود؟ ما به اشتباه داوری باختیم.

چرا با شجاع خلیل زاده مدافع مس درگیر شدی؟

او از اول بازی تا آخر بازی به من فحش بد می داد. بازیکن بی ادب مس بازی را خراب کرده بود و اعصابم را از دست داده بودم. متاسفانه یک چیز بدی در فوتبال ایران است. خیلی ها از اسم خدا نمی ترسند و راحت فحش می دهند و بعد دروغ می گویند.

چرا شیشه رختکن را شکستی؟

این هم دروغ است. من دیدم در روزنامه نوشته اند و چرا باید این طور بدون اطلاع به کسی تهمت بزنند؟ اینجا کشور خودم نیست که دعوا کنم و شیشه بشکنم. تازه در کشور خودم هم این کار را نمی کنم. من شیشه را نشکستم. اصلا آنجا نبودم. من و حبیب دهقان داشتیم با هم به رختکن می رفتیم.

داخل راهروی ورزشگاه اول تو خلیل زاده را زدی یا اول او تو را زد؟

من و حبیب دهقان داشتیم با هم به رختکن می رفتیم که یک دفعه یک نفر از پشت من و دهقان را زد. برگشتم دیدم همان بازیکن بی ادب مس است. بعد بقیه بازیکنان آمدند و نگذاشتند ادامه پیدا کند. می توانید از حبیب دهقان بپرسید که من دروغ می گویم یا واقعیت را.

ولی با این حال بازهم گل زدی.

خدا را شکر با این که این بازیکن روی اعصابم راه می رفت و مدام فحش می داد ولی توانستم جوابش را با این گل بدهم. خیلی دوست دارم آقای گل شوم. اگر بچه ها و خدا کمکم کند، بازهم گل می زنم تا آقای گل شوم.

بازی با پرسپولیس را در آبادان چطور می بینی؟

من مصدوم هستم و 2 روز است با تیم تمرین نکردم. صبری هم که مادرش را از دست داده و با تیم نبوده. اگر روحیه داشته باشد شاید بتواند به تیم کمک کند. البته پزشک به من گفت که می توانم بازی کنم.  خیلی دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم ولی نمی توانم بگویم حتما گل می زنم.

پرسپولیس را می توانید شکست دهید؟

پرسپولیس تیم بزرگ و خیلی خوبی است. بچه ها می گفتند این تیم در آبادان آمار خوبی ندارد و نتوانسته ما را شکست دهند. اگر خدا کمک کند می توانیم آنها را ببریم. باید دید شرایط روز بازی چطور می شود. بازی سختی است ولی دوست داریم ببریم. در آبادان فشار روی ما زیاد است و همه دوست دارند هرطور شده برنده شویم. انشالله که پرسپولیس را شکست دهیم.

دوست داری در پرسپولیس بازی کنی؟

من بازیکن نفت هستم و هیچ تیم دیگری را نمی شناسم. 3 سال است که در ایران هستم این طوری بوده. سال اول در نساجی فقط این تیم را می شناختم. سال قبل در ایرانجوان فقط آنها را می شناختم و الان هم فقط نفت آبادان. به هیچ تیمی فکر نمی کنم. این طور نیستم که هر تیمی پول بیشتر دهد به آن بروم.
:
:
:
آخرین اخبار